فعالیت های تجاری در الجزایر به خاطر کرونا دوباره تعطیل شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مقامات الجزایر روز دوشنبه اعلام کردند مشاغلی که هفته گذشته فعالیت خود را آغاز نموده بودند به خاطر عدم پایبندی به اصول و پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی بار دیگر تعطیل شدند.

فعالیت های تجاری در الجزایر به خاطر کرونا دوباره تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فرانس 24، بعضی از مغازه ها و فروشگاه ها در 15 استان الجزایر برای مقابله ویروس کرونا بار دیگر تعطیل شدند.

در این ارتباط می توان به بعضی صنوف مانند لباس فروشی ها، شیرینی فروشی ها، عطرفروشی ها و آرایشگاه های اشاره نمود به خاطر رعایت نکردن اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بار دیگر تعطیل شدند.

پیش از این انتشار تصاویری از صف های طولانی در بعضی فروشگاه ها و مغازه ها خشم مقامات محلی و مسئولان بهداشتی الجزایر را برانگیخته بود.

تا به امروز 4 هزار و 474 نفر در الجزایر به ویروس کرونا در مبتلا شده اند که 460 نفر جان خود را از دست داده اند.

از شروع ماه رمضان نیز یکهزار و 467 نفر جدید به کوید 19 مبتلا شدند که 56 نفر جان خود را از دست دادند.

به همین دلیل عبدالمجید تبون رئیس جمهوری الجزایر روز آدینه گذشته به مردم هشدار داد در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی، باردیگر قرنطینه و محدودیت ها را شدت خواهد بخشید.

پس از موافقت رئیس جمهوری با از سرگیری بعضی فعالیت های تجاری در هفته گذشته، عبدالعزیز مراد نخست وزیر الجزایر از مردم کشورش خواست با هوشیاری و آگاهی کامل مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

کارشناسان پیشتر اعلام کردند که الجزایر با بیشترین آمار ابتلا و مرگ و میرناشی از کرونا در حال تبدیل شدن به کانون انتشار این بیماری در آفریقا است.

سازمان دنیای بهداشت سیستم بهداشتی ضعیف و آسیب پذیر، ناآرامی های سیاسی و کاهش درآمدهای نفتی را از جمله عوامل موثر در ناکارامدی الجزایر برای مقابله با این ویروس ذکر نموده است.

به گزارش ایرنا از رسانه های مختلف دنیا تا ظهر روز 15 اردیبهشت ماه 3 میلیون و 668 هزار و 804 نفر از 210 کشور دنیا به کرونا مبتلا شده و 248 هزار و 346 نفر نیز فوت و 1 میلیون و 156 هزار و 982 نفر بهبود یافته اند.

در امریکا نیز تا به امروز 1 میلیون و 188 هزار و 412 نفر به کرونا مبتلا و 68 هزار و 602 نفر فوت و 178 هزار و 594 نفر نیز بهبود یافته اند.

مهم ترین مشکل امریکا کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی اعلام شده است.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4363

به "فعالیت های تجاری در الجزایر به خاطر کرونا دوباره تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های تجاری در الجزایر به خاطر کرونا دوباره تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید