فصل پیش همین صحبت ها در مورد ستاره های رئال مطرح شد، اگر مرا نمی خواهند به خودم بگویند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا گفت: می خواهم در بارسلونا بمانم و هنوز صحبتی با رونالد کومان در این رابطه نداشته ام.

فصل پیش همین صحبت ها در مورد ستاره های رئال مطرح شد، اگر مرا نمی خواهند به خودم بگویند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، لوئیز سوارز پس از حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در گفتگو با نشریه ال پائیس در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است. مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در مورد احتمال خروجش از نیوکمپ و عدم توافق با رونالد کومان به نکات مهمی اشاره داشته و اظهار داشته هنوز با سرمربی جدید تیمش صحبتی نکرده است.

وی در مورد شرایط جابجایی باشگاه بارسلونا اظهار کرد: در مورد بعضی از اسامی که رئیس باشگاه پیشنهاد کرده، صحبت شده است. تغییراتی می توان ایجاد کرد اما کسی به من حرفی نزده که می خواهند از شرّ من خلاص شوند. اگر چنین تصمیمی از سوی باشگاه باشد، مدیر مسئول این تصمیم مستقیم با من صحبت می کرد. اگر قرار باشد من یکی از بازیکنانی باشم که بارسلونا را ترک کنم، بهتر است این خبر از بیرون درز نکند.

سوارز افزود: بدون شک تمامی اتفاقاتی که رخ می دهد در آینده تعیین خواهد شد. بارسلونا بهترین باشگاه است و تصمیم من این خواهد بود که در این باشگاه بمانم اما اگر من را نخواهند و تصمیم بر جدایی ام باشد، مسئله ای برای گفتگو با کسانی که چنین تصمیمی گرفته اند ندارم. البته هنوز هیچ صحبتی با رونالد کومان سرمربی جدید تیم نکرده ام.

مهاجم اروگوئه ای در مورد شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ مطرح نمود: وقتی چنین شکستی را پذیرفتیم، همه مسئول هستیم. منصفانه نیست که یک بازیکن را مقصر بخوانیم. بعضی از مردم می خواهند شکست را شخصی سازی کنند اما فکر نمی کنم کسی بتواند به تعهدات من نسبت به بارسلونا شک کند. یکی از اتفاقات تلخ، شکستی بود که اگر همه چیز درست پیش می رفت، رقم نمی خورد. بایرن مونیخ از ما بهتر بود و نتوانستیم راهی پیدا کنیم تا نتیجه مسابقه را تغییر دهیم.

وی درباره آینده خود در باشگاه بارسلونا توضیح داد: تا زمانی که باشگاه من را بخواهد به بهترین وجهی که می توانم ادامه خواهم داد. از زمان ورودم به بارسلونا همیشه حمایت همه را احساس کرده ام و این به من قدرت می بخشد. همان طور که در طول فوتبال حرفه ایم سعی کردم کارم را به بهترین شکل انجام دهم، نقشی را به عنوان پشتیبان می پذیرم. رقابت همیشه خوب است و اگر مربی فکر کند باید از روی نیمکت شروع کنم، مسئله ای برای کمک به تیم در هر نقشی که به من داده شود، ندارم. هنوز هم می توانم چیزهای زیادی به بارسلونا بدهم.

سوارز در مورد پاکسازی بزرگان رختکن بارسلونا اظهار داشت: یادم می آید وقتی رئال مادرید برابر آژاکس شکست 4 بر یک را متحمل شد، طرفداران این تیم گفتند بازی تونی کروس به خاتمه رسیده، آنها می خواستند لوکا مودریچ را بازنشسته کنند. همچنین گفتند که راموس فاجعه بود و ناگهان همه بازیکنانشان بی ارزش شدند. سال بعد که قهرمان شدند ناگهان تبدیل به بازیکنانی افسانه ای شدند. من خیلی خوب می دانم وقتی حمایت طرفداران را از دست می دهید به همه چیز حمله خواهید کرد. صادقانه احساس می کنم که مردم فاقد کمی قوام، صبر و بالاتر از همه، حافظه هستند. هنگامی که عدم درک در توضیح مسائل وجود دارد، مردم به دنبال ساده ترین توضیحات هستند.

وی در مورد رابطه اش با لیونل مسی یادآور شد: من با لیونل مسی دوست هستم و به این موضوع افتخار می کنم. در زمین هیچ دوستی نداریم و فقط هم تیمی هایم هستند که برای کمک به پیروزی تیم تلاش می کنیم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6702

به "فصل پیش همین صحبت ها در مورد ستاره های رئال مطرح شد، اگر مرا نمی خواهند به خودم بگویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل پیش همین صحبت ها در مورد ستاره های رئال مطرح شد، اگر مرا نمی خواهند به خودم بگویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید