فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 منتشر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 با انتشار فراخوان و جزییات اهداف فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20، نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 با انتشار فراخوان و جزییات اهداف، بخش ها، موضوعات و مقررات فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

فراخوان این رویداد سینمایی که با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی برگزار می شود، منتشر شد.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 به دبیری مریم دوستی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای فیلم های حداکثر تا سه دقیقه از فیلمسازان حرفه ای و مردمی است.

موضوعات این جشنواره نیز کرونا و شهر (پایداری اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی، احترام به حقوق بچه ها، سالمندان و ...)، کرونا و جامعه (بهداشت و سلامت، نشاط اجتماعی، خانواده، مهربانی و همزیستی، قرنطینه و...)، کرونا و محیط زیست، قهرمانان و شهدای سلامت، زندگی و آرزوهای پساکرونا، کرونا و تنهایی انسان معاصر (تفکر، کتاب، روزمرگی، هنر، تکنولوژی، تجربه های نو و ...)، کرونا و فضای مجازی، کرونا، اقتصاد و سیاست، کرونا و عدم خشونت می شود.

این جشنواره سینمایی همچنین در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان و بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع قدردانی از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی (جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق پاییز امسال با همکاری شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود.

جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 یک رویداد هنری آنلاین بوده و فرآیندهای اداری آن از طریق فضای مجازی صورت می گیرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا 20 شهریور 99 از طریق سایت جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com و https://hashure.com اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6066

به "فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید