علی نژاد: ان شالله میزبانی تیم های ایرانی در آسیا در کشورمان خواهد بود، مسئله ای بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: صدور سه روزه ویزای ملی پوشان ژیمناستیک در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است.

علی نژاد: ان شالله میزبانی تیم های ایرانی در آسیا در کشورمان خواهد بود، مسئله ای بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به صدور ویزای ملی پوشان ژیمناستیک گفت: صدور این ویزا آن هم در سه روز واقعا در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است. رئیس کمیته ملی المپیک با دخالت به موقع نقش اصلی در این کار داشت و خوشبختانه این موضوع مهم صورت گرفت تا ملی پوشان امیدوار به کسب سهمیه المپیک باشند.

وی اضافه نمود: کوشش می کنیم بودجه پرداختی به فدراسیون ژیمناستیک را به متوسط پرداختی برسانیم و آن فاصله ای که در پرداخت به این فدراسیون به وجود آمده بود را جبران کنیم.

علی نژاد گفت: اهمیت ژیمناستیک بر هیچکس پوشیده نیست. جمعیت خوبی به عنوان بیمه شده در این رشته وجود دارد. کوشش های زیادی انجام شده و 9 مدال در سه سال اخیر کسب شده است و امیدواریم ژیمناستیک ایران سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کند. امیدواریم ژیمناستیک جزو رشته های مدال آور باشد. همه کوششم را می کنم که از فدراسیون حمایت لازم صورت بگیرد. آن چیزی که برای ما مهم است، این است که ژیمناستیک در سبد مدال آوری کاروان ایران در رویدادهای مختلف قرار بگیرد و پیشرفت کند.

وی تاکید نمود: نباید اجازه بدهیم حواشی روی عملکرد فدراسیون تاثیر منفی بگذارد. بودجه سال آینده فدراسیون ها براساس عملکرد آنها پرداخت خواهد شد و امیدواریم شرایط ژیمناستیک هم خوب باشد. امیدوارم خبرهای خوبی از جام جهانی ملبورن بشنویم و در نهایت ژیمناستیک ایران المپیکی گردد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در انتها مجمع و در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز مجمع خیلی خوبی داشتیم و فکر می کنم مجمع پویا و با نشاطی بود. موضوعات ریز مطرح و آنالیز شد و گزارش مربوطه ارائه شد. این گزارشات توسط بازرس محترم و هم خزانه دار و حساب رس داده شد. من فکر می کنم مجمع پویا و شفافی بود. ما امروز مشکل خاصی با فدراسیون ژیمناستیک نداریم و مسائل حل و فصل شده و وزارت ورزش هم تمام کوششش را خواهد نمود تا نماینده پیروزی در المپیک 2020 داشته باشیم و آماده سازی آنها دچار خلل نگردد. الان هم با توجه به همکاری های ریاست فدراسیون ژیمناستیک داشته موضوع خاصی وجود ندارد. روابط فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش خیلی خوب است.

وی درخصوص آخرین شرایط دبیر فدراسیون برای ادامه همکاری با فدراسیون ژیمناستیک گفت: 24 ساعت صبر کنید متوجه این موضوع خواهید شد. ما با یاری ریاست محترم فدراسیون توافقاتی کردیم که در همان راستا هم قدم بر می داریم و نتیجه آن هم این خواهد شد که ژیمناستیک ایران پیروز باشد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه وزارت ورزش چند ماه بودجه ای به فدراسیون ژیمناستیک نداده بود، توضیح داد: موضوعاتی است که رفع شده و ان شالله منابع اقتصادی تا انتها سال به گونه ای باشد که به طور متوسط به فدراسیون ها پرداختی داشته باشیم و 2-3 هفته پیش هم مبلغی به فدراسیون پرداخت کردیم.

علی نژاد درباره اینکه گفته می گردد شاید میزبانی دور برگشت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کند، اعلام نمود: منشأ این خبر را نمی دانم و آگاه نیستم ولی شاید مربوط به گذشته باشد و باید آنالیز کنیم ببینیم چه چیزی است. ما نامه های رسمی داریم و ان شالله میزبانی ها در ایران خواهد بود و در سایت AFC هم 4 ورزشگاه ما تعیین شده است.

وی در مورد این موضوع که قرار بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی باشد ولی در نهایت اسکوچیچ انتخاب شد، اظهار کرد: من قبلا هم گفته بودم که برای تیم ملی یا مربی ایرانی خواهیم داشت یا از خارجی هایی که در ایران هستند انتخاب خواهیم کرد که دومی انجام شد. انتخاب سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال است ولی از اول هم تصمیم بر این بود که از پتانسیل هایی که در ایران وجود دارد چه ایرانی چه خارجی استفاده گردد. مذاکراتی هم با مربیان ایرانی شد و با آقای قلعه نویی مذاکرات نهایی شده بود ولی به احترام مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و اینکه جمع بندی فدراسیون هم این بود که سپاهان به عنوان نماینده ایران در آسیا ضرر می نماید، ما هم به نظر سپاهانی ها احترام گذاشتیم و نظر فدراسیون این بود که به این دغدغه احترام بگذارد و مربی دیگری انتخاب کند. از آنجایی که آقای اسکوچیج از صنعت نفت جدا شده بود و مربی آزاد بود جزو گزینه ها نهاده شد و کمیته فنی هم از ایشان به عنوان سرمربی تیم ملی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2053

به "علی نژاد: ان شالله میزبانی تیم های ایرانی در آسیا در کشورمان خواهد بود، مسئله ای بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: ان شالله میزبانی تیم های ایرانی در آسیا در کشورمان خواهد بود، مسئله ای بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید