عراق 600 کودک خارجی داعشی را به کشورهایشان تحویل داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فارس نوشت:سخنگوی وزارت خارجه عراق اطلاع داد که این نهاد با هماهنگی سایر بخش ها از جمله دستگاه عالی قضا و سرویس های امنیتی، 598 کودک خارجی داعش را به کشورهایشان تحویل داد.

عراق 600 کودک خارجی داعشی را به کشورهایشان تحویل داد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز چهارشنبه آخرین آمار مربوط به تحویل عناصر خارجی داعش را ارائه کرد.

الصحاف به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که وزارت خارجه عراق با هماهنگی سایر بخش ها از جمله دستگاه عالی قضا و سرویس های امنیتی، 598 کودک خارجی داعش را به کشورهایشان تحویل داد.

وی توضیح داد که این بچه ها تبعه کشورهای ترکیه، روسیه، تاجیکستان، آذربایجان، آلمان، فرانسه، سوئد، گرجستان، بلاروس، اوکراین، الجزایر، ازبکستان و قزاقستان بودند.

این دیپلمات عراقی می گوید که وزارت خارجه این کشور از رهگذر هیئت ها و سفارتخانه ها، از همه کشورها خواسته است که با هماهنگی عراق، بچه ها خود را بر اساس روندهای قانون اساسی، از بغداد تحویل بگیرند.

وزارت خارجه عراق در اواسط جولای امسال خاطرنشان کرد که به وسیله هیئت های عراقی حاضر در خارج از این کشور، به تمامی کشورهایی که تبعه های آنان در گروه تروریستی داعش حضور داشته اند ابلاغ نموده است که پس از هماهنگی با مسئولان عراقی، تبعه های داعشی خود را تحویل بگیرند.

بغداد دسامبر 2017 خاطرنشان کرد که پیروز شده است خاک خود را به صورت کامل از دست داعش آزاد کند. داعش سه سال و نیم، با نیروهای امنیتی عراق درگیر بود و در برهه ای از زمان، یک سوم این کشور را اشغال نموده بود.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1852

به "عراق 600 کودک خارجی داعشی را به کشورهایشان تحویل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق 600 کودک خارجی داعشی را به کشورهایشان تحویل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید