طرح مسائل مالیاتی چاپخانه داران با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به حضور در نشست تخصصی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست که با موضوع تاثیر کرونا بر کسب و کارها بود با مهدی عیسی زاده رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس ملاقات داشتیم و به بیان و انعکاس مسائل صنف در این خصوص پرداختیم.

طرح مسائل مالیاتی چاپخانه داران با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: در این ملاقات به دو مشکل عمده چاپخانه داران در امسال درباره مالیات بر ارزش اضافه کرده و مالیات عملکرد چاپخانه ها اشاره نمودیم و گفتیم که با توجه به بالا رفتن قیمت مواد اولیه و رکود کاری در میان اهالی صنف این مبالغ هزینه های زیادی به چاپخانه داران وارد نموده است.

ابوالحسنی با اشاره به حضور نماینده سازمان تامین اجتماعی در این نشست، بیان کرد: با توجه به حضور نماینده سازمان تامین اجتماعی مشکل جریمه واحدهای چاپی را به دلیل تعدیل نیروی چاپخانه بیان کردیم و خواهان پیش بینی راهکاری برای حل این موضوع شدیم.

وی یادآور شد: در این زمینه قرارش رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تا خاتمه ماه دیدرای از واحدهای چاپی داشته باشند و از نزدیک پای درد و دل اهالی چاپ و چاپخانه داران قرار بگیرند و ما نیز مسائل و دغدغه های خود را به صورت مکتوب به آن ها اعلام کنیم.

لزوم تامین مواد اولیه چاپ

ابوالحسنی همچنین به لزوم تامین مواد اولیه مورد احتیاج اهالی چاپ و کوشش های اتحادیه و شرکت تعاونی چاپخانه داران برای این موضوع اشاره نمود و گفت: صنعت چاپ از جمله صنایعی است که 85 درصد مواد اولیه آن مثل مرکب، حلال ها و ملزومات مورد احتیاج خود را از خارج وارد می نماید و به دنبال شرایط مالی کنونی در کوششیم برای تهیه و تامین به موقع این مواد اقداماتی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه صنعت چاپ اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد و نباید در تامین مواد اولیه با مشکل روبه رو باشد، ادامه داد: عدم تامین مواد اولیه مورد احتیاج این صنعت فرایند تامین و توزیع تمام کالاهای مصرفی جامع را با مشکل بسیاری روبه رو می نماید و اگر چاره ای برای آن ها پیدا نگردد بحران ایجاد می گردد.

ابوالحسنی اضافه کرد: به همین منظور با حضور جمعی از فعالان صنعت چاپ نشست های تخصصی در اتحادیه برگزار کردیم و به موضوع لزوم تامین مواد اولیه و ملزومات پرمصرف صنف پرداختیم و قرار شد با یاری چاپخانه های عظیم و سرمایه گذاری آن ها مواد اولیه پرمصرف صنف در حجم بالا و قیمت و کیفیت مطلوب تامین گردد و شرکت تعاونی نیز در این زمینه اقدامات لازم را دنبال کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9300

به "طرح مسائل مالیاتی چاپخانه داران با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مسائل مالیاتی چاپخانه داران با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید