طراحی پمپ بنزین با نوآوری و تکنولوژی پیشرفته در اسپانیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طراحی پمپ بنزین می تواند بعنوان تنها راه ارتباط شرکت های عظیم نفتی با مشتریان و مردم باشد. از آنجایی که در کشورمان توجه چندانی به زیبایی پمپ بنزین ها نمی گردد در این مطلب سعی نموده ایم نمونه ای زیبا از پمپ بنزین یکی از شرکت های عظیم نفتی در اسپانیا را آنالیز کنیم که دقیقا تمرکز اصلی خود را بروی جلب رضایت مردم و زیبایی آن گذاشته است.

طراحی پمپ بنزین با نوآوری و تکنولوژی پیشرفته در اسپانیا

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

شرکت نفتی سپسا (Cepsa) چهارمین شرکت صنعتی عظیم اسپانیا محسوب می گردد که پیشینه ای نزدیک به 80 سال در این کشور دارد و در چند سال گذشته نقش پر رنگی در بازار جهانی انرژی، بخصوص در اروپا ایفا نموده است. اما صندلی های سوخت رسانی این شرکت یک نقطه مهم بین ارتباط مردم جامعه با این برند تجاری می باشد و به همین خاطر روسای شرکت در استراتژی های تجاری خود حساب جدایی بروی این بخش باز نموده اند.

چالش ها و الویت هایی که برای طراحی این پمپ بنزین در نظر گرفته شده بود به ترتیب عبارت بودند از:

1- ایجاد تجربه ای فراموش نشدنی و کاملا در خدمت مردم.

2- کاهش هزینه های تعمیرات احتمالی بعدی در آینده بخاطر استفاده از تکنولوژی های فوق پیشرفته.

3- ساخت نمای ظاهری تاثیر گذار که نشان دهنده رویه جدید شرکت سپسا است.

در قسمت سقف یا همان سایبان این پمپ بنزین از تکنولوژی پیشرفته ETFE استفاده شده که بصورت اتوماتیک پنل ها را تمیز می نماید، بعلاوه این ماده از وزن بسیار کمی برخورداره بوده و کاملا قابل بازیافت بوده و دوستدار محیط زیست نیز محسوب می گردد. از آنجایی که ETFE شفاف است احتیاج به استفاده از لامپ و چراغ های روشنایی را به حداقل می رساند و به همین جهت در میزان مصرف انرژی صرفه جویی زیادی خواهد شد. بعلاوه این سقف روشن باعث ایجاد فضایی آزاد و فرح بخش در قسمت پمپ ها می گردد.

طراحی پمپ بنزین

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7322

به "طراحی پمپ بنزین با نوآوری و تکنولوژی پیشرفته در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پمپ بنزین با نوآوری و تکنولوژی پیشرفته در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید