طراحی دکوراسیون اداری مدرن با چوب

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در دنیای امروز که بازسازی و دکوراسیون داخلی فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی منزل دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون اداری در شهر والنسیا اسپانیا است . این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم . این دفتر به مساحت 85 متر مربع و در سال 2017 ساخته شده است .

طراحی دکوراسیون اداری مدرن با چوب

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

1 - محدودیت های فضایی

مجری دکوراسیون لوکس برای بازسازی ساختمان در این مکان دارای محدودیت هایی برای طراحی بود . یکی از مشکلاتی که شرکت طراحی داخلی با آن دست و پنجه نرم میکرد ، نسبت طول به عرض این فضا و عرض کم این ساختمان بود . این دفتر دارای 4 متر عرض و 20 متر طول و 4 متر ارتفاع است و این مسئله احتیاجمند یک طراحی مناسب با این عرض را داشت . دیگر محدودیت فضا در تعمیرات ساختمان این بود که تنها یک نما به سمت خیابان دارد و نور طبیعی روز نمیتوانست به طرز مناسبی وارد این عمق فضایی گردد .

2 - نمای خیابان و ورودی

نمای اصلی تنها عنصر در تماس با خیابان است و بنابراین قادر با تعامل با آن است . شرکت معماری با آنالیز پیکربندی فضای عمومی محله و پیاده روها متوجه شد در این پیاده رو هیچ فضایی وجود ندارد که مردم بتوانند در آن استراحت نمایند و این برای معماران پروژه این ایده را به وجود آورد که یک فضای جذاب را در ورودی و نمای این دفتر برای استراحت و صحبت با یکدیگر برای مردم ایجاد نمایند . در این قسمت مکانی برای توقف افراد و صحبت کردن و تماشای منظره خیابان برای آنها به دست می آید که با قرار دادن دو جایگاه بدون پایه دایره ای شکل و یک دوچرخه استاتیک این فضا شکل گرفته است . این دوچرخه دو عملکرد دارد . اول این که با پدال زدن ، افراد میتوانند انرژی کافی برای شارژ تلفن همراه خود را ایجاد نمایند و در عین حال باعث میگردد شما ورزش روزانه خود را نیز انجام دهید .

3 - فضاهای داخلی دفتر

طراحی دکوراسیون داخلی اداری این دفتر به سه بخش تقسیم میگردد:

بخش اول که در سمت چپ فضا قرار گرفته است و یک کتابخانه عظیم با قفسه های چوبی آن را شکل میدهد .

بخش دوم در سمت راست که با کمد هایی که میتوانند در مواقع احتیاج باز شوند و عملکردهای پنهان در آن ها را نشان دهند ، که شامل تلویزیون ، آرشیو و بایگانی مدارک و یک سرویس بهداشتی و حمام است بخش سوم که در سالن اصلی و مرکز فضا است که میز و جایگاه های کار ، میزهای گفت و گو و نشست های محبت آمیز ، بخش صحبت آزاد و مطالعه کتاب و یک میز فوتبال دستی برای اوقات فراغت کارکنان را شامل میگردد .

4 - سقف و کف فضا

در اجرای دکوراسیون اداری و سقف این فضا که از چوب پنبه استفاده شده است یک فضای در حال تغییر را توصیف میکند . به وسیله جانشینی بلوک های عظیم چوب پنبه سفید که به عنوان تیرهایی در موقعیت عرضی عمل میکند ، میتواند فضا را با توجه به فضای داخلی و کاربرد مورد احتیاج اصلاح کند . با استفاده از این سقف فضا تغییر خواهد نمود و درک بهتری از فضا به افراد داده میگردد . کف فضا نیز از تخته های چوب تشکیل شده است و این استفاده از چوب در دیوار ها و سقف و کف فضا باعث میگردد انرژی و گرمای بیشتری برای فضا ایجاد گردد و در ترکیب با رنگ سفید ، هارمونی فضایی مطبوعی را به وجود اورد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6445

به "طراحی دکوراسیون اداری مدرن با چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اداری مدرن با چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید