ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم توانستند فردی را که یک مامور پلیس را مجروح نموده و یک شهروند قمی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر نمایند.

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم روز سه شنبه 14 مرداد گفت: روز گذشته در پی تماس با 110 مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع های مسکونی در پردیسان قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند. مدیر مجتمع مسکونی نیز برای راهنمایی ماموران، آن ها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در یاری رسانی برای دستگیری متهم داشت که پس از گگرددن در واحد مسکونی موردنظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می نماید.

وی اضافه کرد: در این حادثه متهم، مامور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار داده و متواری می گردد. مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر شرایط عمومی مامور، رضایت بخش اعلام شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع به رغم کوشش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می نماید. با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیری متهم در دستور کار نهاده شد و درحالی که نامبرده با خودرو پژو 405 قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان های هم جوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی نموده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات اجرا شده به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6288

به "ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید