شکاف علنی میان کادر فنی و مدیریت استقلال، چه کسی مقصر است؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با علنی شدن اختلافات کادر فنی و مدیریت باشگاه فوتبال استقلال چه آینده ای را برای این باشگاه باید متصور بود؟

شکاف علنی میان کادر فنی و مدیریت استقلال، چه کسی مقصر است؟

به گزارش خبرنگاران، یک شنبه شب بود که بیشتر بازیکنان و کادر فنی باشگاه فوتبال استقلال با انتشار بیانیه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، از عملکرد احمد سعادتمند مدیرعامل جدید این باشگاه انتقاد کردند و به توضیح مطالبات خود پرداختند. آن ها در این بیانیه تاکید کردند که وزیر ورزش و جوانان با توجه به شرایط موجود مسئولیت اصلی باشگاه استقلال را بر عهده دارد.

بازیکنان استقلال همانطور که مشخص است مدت هاست توسط باشگاه پرداختی نداشتند و به خاطر بلاتکلیفی مدیریتی مدت هاست نتواسنتند به مطالبات خود دست پیدا کنند.

بعد از مدت ها بلاتکلیفی، باشگاه استقلال در تاریخ 11 فروردین به صورت رسمی مدیرعامل خود را شناخت و احمد سعادتمند رسما در تاریخ 16 فروردین کار خود را در باشگاه شروع کرد.

سعادتمند با شروع کار خود سعی داشت با اظهارات امیدبخش، هواداران استقلال را امیدوار نگه دارد. او تاکید کرد: بنده از 16 فروردین شروع به کار کرده و در این مدت نشست های زیادی برگزار کرده ایم. مسائل کم نیست و ما به سوی تک تک آنها خواهیم رفت. انتظارات بالاست. حرف بنده این است اگر می خواهیم به قهرمانی برسیم، باید دارای یک تیم کامل باشیم. با یک تیم و بازیکنان خوب اما مدیریت ضعیف نمی شود به موفقیت رسید. همه مصمم برای ادامه کار هستند. ما کفش آهنی پوشیدیم که کار کنیم و مسائل به حداقل برسانیم.

همانطور که خود احمد سعادتمند می داند با مدیریت ضعیف کاری از پیش جلو نخواهد رفت. مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در ابتدای کار خود، چند وعده مهم و قابل توجه داده است که تا اینجای کار عملی نشده است. او در تاریخ 25 فروردین گفت که تا پایان ماه، بازیکنان استقلال به درصدی از مطالبات خود دست پیدا می کنند که این مساله به وقوع نپیوست و بعد از پایان یافتن این مهلت، در وعده ای بی تاریخ اعلام شد که بازیکنان استقلال به 10 درصد مطالبات می رسند.

وعده بعدی که هنوز عملی نشده است، پرداختی بازیکنان خارجی استقلال یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ است. باشگاه استقلال در یک خبری گفت که درصدی از مطالبات میلیچ پرداخت شده است که او در مصاحبه های مختلف گفته هنوز به پولی نرسیده است.

شاید یکی از بزرگ ترین اشتباه احمد سعادتمند، تشکر از هواداری بود که به ظاهر پول بازیکنان خارجی استقلال را پرداخت کرده است. این مساله در حالی رخ داده است هنوز هیچ پولی به حساب این دو بازیکن واریز نشده است و این هوادار همچنان مدعی است که می خواهد پول این دو بازیکن را پرداخت کند اما همچنان در حد حرف باقی مانده است.

مجموع این شرایط و اتفاقات گذشته باعث شده بازیکنان استقلال کاسه صبرشان لبریز شود و به صورت دسته جمعی علیه مدیریت انتقاداتی را مطرح کنند. اینکه یک بازیکن حق و مطالبات خود را می خواهد، امری طبیعی است و این را باید در نظر گرفت کادر مدیریتی استقلال تا اینجای کار اشتباهات استراتژیک فاحشی را مرتکب شدند و ادامه دادن این نوع خطاها عمر کادر مدیریت باشگاه استقلال را کوتاه می کند.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، اختلاف میان مدیریت و کادر فنی باشگاه استقلال آشکار شده است و احمد سعادتمند برای طول عمر مدیریت خود باید با این مسائل روبرو شود و برای آن راهکاری بیاندیشد و باید دید با این شرایط چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان پایتخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4293

به "شکاف علنی میان کادر فنی و مدیریت استقلال، چه کسی مقصر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکاف علنی میان کادر فنی و مدیریت استقلال، چه کسی مقصر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید