شلیک به خبرنگاران تی آر تی ورلد ترکیه در جریان پوشش اعتراضات آمریکا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دو تن از خبرنگاران شبکه تلویزیونی تی آر تی ورلد ترکیه هنگام پوشش اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا مورد اصابت گلوله های پلاستیکی پلیس قرار گرفته و مجروح شدند.

شلیک به خبرنگاران تی آر تی ورلد ترکیه در جریان پوشش اعتراضات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه تلویزیونی تی آر تی ورلد ترکیه طی بیانیه ای بیان کرد: دو تن از خبرنگاران ما هنگام پوشش اعتراضات ضد نژادپرستی در ایالات مینیاپولیس و واشنگتن آمریکا که در پی کشته شدن جورج فلوید شهروند سیاه پوست این کشور توسط یک افسر پلیس شروع و همچنان ادامه دارد، با اصابت گلوله های پلاستیکی نیرو های امنیتی آمریکایی که برای متفرق کردن معترضان از آن استفاده می نمایند، مجروح شدند.

سالی آیحان، خبرنگار تی آر تی ورلد در واشنگتن هنگام پوشش اعتراضات ضد نژادپرستی در مقابل کاخ سفید در جریان حمله بی رحمانه نیرو های امنیتی آمریکا به معترضان از ناحیه قفسه سینه و پای خود مورد اصابت گلوله پلاستیکی نهاده شد.

از سوی دیگر لیونل دونووان و بارباروس سایلگان خبرنگار و تصویربردار تی آر تی ورلد در شهر مینیاپولیس که به عنوان کانون اعتراضات و خشونت پلیس، تنش در این شهر به شدت بالا گرفته است، نتوانستند از خشونت پلیس فرار نمایند و دونووان در حمله پلیس به معترضان از ناحیه کشاله ران خود با صابت گلوله پلاستیکی مجروح شد.

لازم به ذکر است که آمریکا در این روز ها با یکی از بزرگترین اعتراضات مردمی در تاریخ این کشور روبرو است. علی رغم خشونت پلیس آمریکا، خبرنگاران تی آر تی ورلد به پوشش حوادث در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4955

به "شلیک به خبرنگاران تی آر تی ورلد ترکیه در جریان پوشش اعتراضات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک به خبرنگاران تی آر تی ورلد ترکیه در جریان پوشش اعتراضات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید