سوار بر فرش پرنده بر فراز مسقط

به گزارش مجله وبلاگ فروش، راستش قدمت مسقط به خیلی سال پیش برمی گردد، این را از استخوان دایناسوری که در خانه البرنده تحت هزار جور حفاظت نگهداری می گردد آرام بپرسید. ولی تا نبینید باور نمی کنید. پس یک راست به مسجد سلطان قابوس بروید، پیدا کردن دومین فرش عظیم دنیا کار سختی نیست، یک فرش دست باف ایرانی و صد البته از نوع پرنده اش، که بی صبرانه منتظر است تا به روی آن بپرید و مسقط رویایی را نشان تان دهد.

سوار بر فرش پرنده بر فراز مسقط

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

قرارمون صبح زود، کنار بازار ماهی فروشان. حتی اگر قصد خریدن ماهی هم نداشته باشید، دیدن ماهی های جورواجور، بوی ماهی تازه و همهمه مردم برای خرید و فروش تجربه کمی نیست، پس از دستش ندهید.

گفتم قرارمون بازار ماهی فروش ها چون این جا ابتدای جاده ساحلی مطرح است؛ سوار فرش پرنده تون بشید و برای دلفین ها که بین موج ها بالا و پایین می پرند دست تکان بدهید. حالا روبروی تان را نگاه کنید، نورهای رنگی را می بینید؟ اینجا بازار مطرح است، شیرمرغ تا جون آدمیزاد؟ نه اینجا کلی خنجر، طلا و نقره و حلواهای خوش مزه و سوغاتی و اجناس مختلف می توانید پیدا کنید. من جای تان بودم چند دست از لباس های محلی عمانی را برمی داشتم و حسابی روی مهارت چانه زنی کارمی کردم.

خیلی خوب، حالا چندین انتخاب دارید؛ منطقه توریستی الموج؟ ساحل القرم؟ شهربازی مرح؟ یک نفس عمیق بکشید... من شنیده ام که اگر در ساحل القرم سر ظهر فقط پاهای تان را تا زانو توی آب فرو ببرید و به یک دلفین چشمک بزنید، شمارو با خودش به عمق دریای عمان و دنیای شگفت انگیز زیر آب می برد... امتحانش که ضرری ندارد! ولی اگر فکر می کنید سخت است از امکانات غواصی اطراف مسقط هم می توانید بهره ببرید.

کسی هست که طبیعت را دوست نداشته باشد؟ به موزه تاریخ طبیعت بروید و بعد با سرعت سوار بر فرش پرنده تان از موزه دروازه مسقط رد شوید و بر فراز تمامی قلعه های نظامی و ساختمان های سفید رنگ، بین ابرها لایی بکشید.

فکر می کنم وقتش رسیده که از ابرها پایین بیایید و وسط دریا روی یکی از قایق های کوچک عمانی، عظیم ترین خورشید آتشین میان آب را تماشا کنید. غروب دل پذیر و رویایی ایه، نه؟!

منبع: ddsafar
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3128

به "سوار بر فرش پرنده بر فراز مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوار بر فرش پرنده بر فراز مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید