سرقت حدود 23 هزار تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از سرقت 22 هزار و 929 انواع تابلو و علامت هشداردهنده در محورهای مواصلاتی استان به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال در سال 98 اطلاع داد.

سرقت حدود 23 هزار تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، ایوب کرد گفت: نصب علائم و تابلوهای هشداردهنده در محورهای مواصلاتی یکی از وظایف این اداره کل است که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه جهت نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، بشکه ترافیکی، چراغ های چشمک زن و صفحه گاردریل، به سرقت می رود.

وی بیشترین علائم سرقت شده در سال گذشته را صفحه جهت نما با 7 هزار و 7 مورد، پایه جهت نما با سه هزار و 502 مورد، صفحه بال کبوتری با 2 هزار و 909، پایه تابلوی بال کبوتری با یک هزار و 919 مورد و صفحه جان پناه پل با هزار و 624 مورد مطرح نمود و اضافه کرد: با توجه به ثبت متوسط سالانه بیش از 45 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان، سرقت این علائم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای استان تاثیر گذار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علائم جاده ای سرقت شده با قیمت های بسیار اندک فروخته می گردد در حالی که این اداره کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه های سنگینی را از محل اعتباراتی که می توانست در زمینه بهسازی جاده های استان صرف گردد متحمل می گردد.

وی در سرانجام اظهار داشت: از مردم تقاضا می گردد در صورت مشاهده سرقت و یا خرید و فروش علائم جاده ای، مراتب را فوراً به پلیس 110 اطلاع دهند یا به وسیله تماس با تلفن های 141 و یا 3141 مختص استان سیستان و بلوچستان برای رسیدگی فوری گزارش دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4072

به "سرقت حدود 23 هزار تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت حدود 23 هزار تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید