ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مشهد گفت: ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند.

ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، مهدی حاتمی امروز در رویداد تامین اقتصادی خیرخواهانه در مدیریت شهری که با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: معتقدم رویداد تامین اقتصادی خیرخواهانه در مدیریت شهری از دید محتوایی و ایده یک رویداد فوق العاده است .

وی افزود: ما در زمان های مختلف و خیرین

پیش از این دوره مدیریت شهری نیز مشارکت خیران را در حوزه شهر داشته ایم اما این مشارکت به صورت ساختاریافته و نظام مند نبوده است.

حاتمی شرح داد: با توجه به این موضوع، ایده ساختارمند کردن مشارکت خیرین در حوزه شهری با ایجاد ستاد خیرین شهر-یار در این دوره مطرح و به دنبال آن ابتدا مجمع و شورای خیرین شهر-یار مرکب از خیرین تشکیل و سپس ستاد مرکب از خیرین و مدیریت شهری ایجاد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با بیان اینکه ساختار این ستاد به این گونه است که ایده ها از سوی خیرین محترم ارائه می شود، اظهارکرد: این ایده ها در شورای خیرین شهر-یار بررسی و پخته می شود و آن چیز که صرفه و صلاح شهر و مورد علاقه خیرین است تبدیل به یک بسته مشارکتی شده و برای تصویب به شورای شهر ارائه می شود.

وی ادامه داد: با پیگیری ها و فعالیت هایی که طی یکسال و نیم گذشته انجام شده معتقدیم اکنون در ستاد خیرین شهر-یار به ساختار قابل قبول و با ثباتی رسیده ایم که ثمره آن را در پروژه های ساخت مرکزآموزش های فنی و حرفه ای ویژه خواهران و مرکز بازتوانی مادر و کودک که عملیات اجرایی آن فردا آغاز خواهد شد و سایر پروژه ها در آینده خواهیم دید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11225

به "ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید