رمضانی: مخالف آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم، زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را نداریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با از سر گیری رقابت های لیگ برتر موافق نیستیم.

رمضانی: مخالف آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم، زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت باشگاه استقلال، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره ادامه از سر گیری رقابت های لیگ برتر گفت: ما مخالف برگزاری رقابت های لیگ برتر در شرایط کنونی هستیم.

او ادامه داد: کشور های اروپایی با اینکه امکانات بسیار بیشتری نسبت به ما دارند نسبت به پیگیری تمرینات تیمشان به مشکل برخورده اند و تصمیم به تجدید نظر در تصمیمات قبلی شان گرفتند.

وی اضافه کرد: فقط کافی است یک فوتبالیست ناقل ویروس کرونا باشد تا این بیماری در جامعه فوتبال شیوع پیدا کند. آیا تضمینی هست در صورت آغاز مسابقات هیچ فردی در فوتبال به این ویروس مبتلا نشود؟

سرپرست تیم استقلال در انتها توضیح داد: پیگیر تمرینات انفرادی بازیکنان هستیم و از شرایط تک تک بچه ها آگاهی داریم. کادر فنی ما کارش را انجام می دهد و بازیکنان هم GPS دارند تا گزارش کامل تمرینات و شرایط بدنی آن ها وجود داشته باشد. از این بلاتکلیفی خسته شدیم، اما هیچ چاره ای جز صبر و تحمل نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4493

به "رمضانی: مخالف آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم، زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: مخالف آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم، زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید