رقابت 5 باشگاه تراز اول اروپا برای جذب ترائوره

به گزارش مجله وبلاگ فروش، منچستریونایتد پیش از این به جذب آداما ترائوره ابراز علاقه نموده بود اما حالا به نظر می رسد که کار این تیم برای خرید این بازیکن سخت شده و رقبای تراز اولی دارد.

رقابت 5 باشگاه تراز اول اروپا برای جذب ترائوره

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، کالچومرکاتو خبر داده که اوله گونار سولشر علاقه بسیاری به جذب بازیکن تیم ملی اسپانیا دارد. با این حال منچسترسیتی و لیورپول نیز جزو باشگاه هایی هستند که شرایط ترائوره را مدنظر داشته و پیگر این بازیکن هستند.

علاوه بر این تیم های لیگ رجحان، بارسلونا و یوونتوس نیز در پی آنالیز شرایط خرید بازیکن 24 ساله هستند که به سرعت بالای خود در میدان معروف است. ولوز رقم مدنظر خود برای فروش ترائوره را 90 میلیون پوند اعلام نموده و امیدوار است که باشگاه های علاقمند به او حاضر به پرداخت چنین رقمی برای خریدش باشند. یونایتد در طول پنجره جابجایی کوشش زیادی برای خرید جیدون سانچو کرد اما در نهایت با بروسیا دورتموند به توافق نرسید و تصمیم گرفت که از آداما ترائوره به عنوان گزینه جانشین استفاده کند. این بازیکن کیفیت بسیار بالایی دارد و با تماشای بازی او در میدان به راحت می توان متوجه شد که چرا تیم های عظیم بسیاری خواستار اضافه کردن او به ترکیب خود هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7760

به "رقابت 5 باشگاه تراز اول اروپا برای جذب ترائوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 5 باشگاه تراز اول اروپا برای جذب ترائوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید