رایزنی نماینده ظریف با نماینده سازمان ملل درباره افغانستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان پیرامون فرایند صلح در افغانستان و دستیابی به ثبات پایدار رایزنی کردند.

رایزنی نماینده ظریف با نماینده سازمان ملل درباره افغانستان

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، محمدابراهیم طاهریان، نماینده ویژه وزیر امور خارجه امروز در ادامه رایزنی ها با خانم لیونز نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان گفت وگو کرد. در این گفت وگو آخرین شرایط مذاکرات درون افغانی، فرایند صلح در افغانستان و دستیابی به ثبات پایدار به وسیله راهکار های دیپلماتیک مورد تاکید طرفین نهاده شد.

طاهریان روز گذشته هم در گفت وگو با محمدحنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان درباره آمناسبات دوجانبه و فرایند صلح افغانستان گفتگو کرد.

نماینده ویژه وزارت امور خارجه در امور افغانستان همچنین در گفت وگوهایی با نمایندگان ویژه روسیه و آلمان در امور افغانستان بر ضرورت کاهش خشونت ها و تشریک مساعی کشورهای دوست افغانستان در استقرار صلح پایدار به وسیله راههای دیپلماتیک تاکید نمود.

وی گفت وگوهای درون افغانی را مناسب ترین راه برای سرانجام بحران در افغانستان و کاهش آلام مردم این کشور بیان و آمادگی کشورمان جهت ارائه هرگونه مساعدتی در این راستا را مورد اشاره قرار داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9945

به "رایزنی نماینده ظریف با نماینده سازمان ملل درباره افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی نماینده ظریف با نماینده سازمان ملل درباره افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید