دو بازداشتی باشگاه پرسپولیس تعیین شدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آن چه قطعاً در خبر ها درباره بازداشت دو مدیر پرسپولیسی خوانده اید، این است که رضا یلوه به عنوان معاون مالی و مهدی خواجه وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس صبح روز سه شنبه بازداشت شده اند. علت این بازداشت هم مربوط می گردد به ورود نهاد های نظارتی به قراردادی که باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود امضا نموده است.

دو بازداشتی باشگاه پرسپولیس تعیین شدند

البته که دیروز (چهارشنبه) خبر هایی درباره آزاد شدن خواجه وند به قید وثیقه هم منتشر شد و باشگاه پرسپولیس به هر طریقی سعی در تکذیب بازداشت این دو نفر داشت، اما بعد از گذشت دو روز بازداشت این دو مدیر پرسپولیسی و ارتباط آن با قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار باشگاه منعقد شده بود، غیرقابل انکار است.

آن چه شرح شفافی درباره اش داده نشده این است که چه اتفاقی در جریان همکاری باشگاه پرسپولیس و کارگزارش اتفاق افتاده که حالا نهاد های نظارتی با دستگیری این دو مدیر، جامعه فوتبال را شوکه نموده اند.

برای آن ها که ماجرا های شرکت آتیه داده پرداز را دنبال می نمایند، رضا یلوه و ابهاماتی که درباره اش مطرح می شد، موضوع غریبی نیست. نحوه نزدیک شدن او به باشگاه و انتخابش به عنوان معاون مالی باشگاه از سوی محمدحسن انصاری فرد، آن هم با وجود اطلاع از ارتباط یلوه با حسین هدایتی، ابهام بزرگی بود که مدیران باشگاه به آن تن داده بودند. ماجرا به قدری واضح بود که حتی شائبه هایی درباره نظارت هدایتی بر اتفاقات باشگاه پرسپولیس به وسیله رضا یلوه هم مطرح بود. پست حساس و کلیدی معاونت مالی باشگاهی، چون پرسپولیس به راحتی در دست کسی بود که همه از ارتباطش با شخصی اطلاع داشتند که هم اکنون به دلیل اتهام اخلال در نظام مالی کشور در زندان به سر می برد!

حالا حساب کنید قرارداد یک طرفه و پر حرف و حدیث باشگاه پرسپولیس با کارگزارش که بار ها و بار ها از زیان ده بودن آن برای باشگاه پرسپولیس گفته شده بود، زیر نظر همین معاون مالی و معاون حقوقی باشگاه منعقد شد. با این شرحات باید گفت تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

دستگیری معاونان باشگاه پرسپولیس، گرچه اقدامی عملی در جهت مبارزه با فساد است و آغاز داستانی است که از مدت ها پیش انتظارش را داشتیم، اما سؤال اساسی این جاست که آیا پرونده گسترده ای که به فساد مالی در قرارداد باشگاه پرسپولیس و کارگزارش منجر شده، قرار است با دستگیری همین دو مدیر بسته گردد؟ چه کسی است که نداند پیش از اتهام و تقصیری که به این دو نفر به حق وارد می گردد، باید از مدیران بالارتبه تر پرسید که چرا و چگونه زمینه حضور آن ها در مناصب مهم باشگاهی، چون پرسپولیس را فراهم نموده اند!

در این ماجرا کسی از محمدحسین انصاری فرد هم سؤال می نماید که بر چه اساسی رضا یلوه را به عنوان معاون مالی باشگاه انتخاب نموده است؟ یا کسی از رسول پناه می پرسد چرا علی رغم همه شکست های باشگاه پرسپولیس در پرونده های حقوقی باز هم اصرار به حفظ خواجه وند داشته است؟

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6308

به "دو بازداشتی باشگاه پرسپولیس تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازداشتی باشگاه پرسپولیس تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید