دردسری که یحیی و تیمش را ناراحت نموده است؛ چرا قطری ها نمی گذارند پرسپولیس در جایی که دوست دارد تمرین کند؟!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ورزشگاه های فوتبال در قطر، از دو نوع چمن بهره می برند که در فصل گرما چمن گرمسیری و در فصل سرما چمن سردسیری مورد استفاده قرار می گیرد. تعویض چمن برای فصل سرما، اواسط ماه سپتامبر انجام می گردد تا چمن رشد طبیعی خود را داشته باشد.

دردسری که یحیی و تیمش را ناراحت نموده است؛ چرا قطری ها نمی گذارند پرسپولیس در جایی که دوست دارد تمرین کند؟!

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

تعویض چمن ورزشگاه الجنوب که میزبان مسابقات غرب و شرق لیگ قهرمانان آسیا بوده، به علت برگزاری بازی های منطقه غرب تا 3 اکتبر، 25 روز به تاخیر افتاد و همین مسئله در رشد چمن وقفه ایجاد کرد.

از آنجایی هم که مسابقات منطقه شرق هر سه روز یک بار (دو بازی در یک روز) در ورزشگاه الجنوب برگزار گردید، آسیب چمن بیش از حد معمول بود که برای ترمیم آن، مسابقه نیمه نهایی منطقه شرق نیز به جای این ورزشگاه، در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار گردید تا شرایط چمن برای ملاقات فینال شرایط مناسبی داشته باشد. این در شرایطی است که در روال طبیعی، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و با تعویض به موقع چمن، مسئله ای ایجاد نمی گردد.

از سوی دیگر، در مسابقات بین المللی جهانی و قاره ای، فیفا و کنفدراسیون ها هستند که تصمیم می گیرند تیم ها در زمین اصلی تمرین نمایند یا نه؛ گاهی فقط اجازه قدم زدن به تیم ها داده می گردد و آن ها حق تمرین در زمین اصلی را ندارند. یعنی قانون و اجباری برای تمرین تیم ها در چمن اصلی نیست و از همین رو، جهت حفظ چمن و بالا رفتن کیفیت آن اجازه تمرین در ورزشگاه الجنوب، به فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا داده نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8581

به "دردسری که یحیی و تیمش را ناراحت نموده است؛ چرا قطری ها نمی گذارند پرسپولیس در جایی که دوست دارد تمرین کند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسری که یحیی و تیمش را ناراحت نموده است؛ چرا قطری ها نمی گذارند پرسپولیس در جایی که دوست دارد تمرین کند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید