دانش ایران در تولید واکسن کرونا پیشرفته است ، تهیه امن ترین نوع واکسن برای مردم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: توانمندی دانشمندان ایرانی در حوزه تولید واکسن کرونا بسیار بالا است و مردم به این توان داخلی اعتماد کنند.

دانش ایران در تولید واکسن کرونا پیشرفته است ، تهیه امن ترین نوع واکسن برای مردم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی درباره تولید واکسن کرونا در کشور گفت: دانشمندان کشورمان شبانه روز در حال تلاش برای تولید بهترین واکسن کرونای بومی هستند. محصولی که با بهترین کیفیت و نتیجه علمی به بازار می رسد و جامعه را از شر این بیماری خلاص می کند.

وی افزود: در تلاشیم تا به نتیجه نهایی رسیدن واکسن های ایرانی، از بازار جهانی بهترین و مطمئن ترین نوع واکسن را تهیه کنیم. مردم نگران نباشند و قطعا محصولی با ایمنی بالا و استاندارد را تهیه می کنیم. ایران کشوری است که همیشه در شرایط بحرانی با یک بسیح عمومی از پس مسائل برآمده است. اینبار هم این اتفاق خواهد افتاد.

قانعی ادامه داد: یکی از شرکت های ایرانی در حال ساخت واکسنی شبیه به واکسن مدرنایی است که تاییده آژانس دارویی اروپا را کسب کرده است. دانشمندان ما نیز در تلاشند تا واکسنی کاملا شبیه به این محصول را تولید کنند.

دبیر کمیته علمی مبارزه با کرونا با بیان اینکه هیچ یک از واکسن های ایرانی کرونا بدون گذراندن تست های اولیه به تولید انبوه نمی رسد، اظهار داشت: همه واکسن ها باید ابتدا 3 فاز تایید را بگذرانند و بعد مجوز تولید انبوه بگیرند. هیچگاه این فرایند شکل دیگری را تجربه نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9966

به "دانش ایران در تولید واکسن کرونا پیشرفته است ، تهیه امن ترین نوع واکسن برای مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش ایران در تولید واکسن کرونا پیشرفته است ، تهیه امن ترین نوع واکسن برای مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید