خبر قطعی حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا اعلام می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به نظر می رسد ایمیلی برای روابط بین المللی فدراسیون فوتبال درخصوص حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ارسال شده باشد اما تا به امروز در جریان آن قرار نگرفته ام اما فردا خبر قطعی این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

خبر قطعی حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا اعلام می شود

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سهیل مهدی درخصوص انتشار خبری مبنی بر راهیابی مستقیم استقلال به لیگ قهرمانان 2021 آسیا پس از ناکامی نماینده ترکمنستان از اخذ مجوز حرفه ای لازم برای حضور در این تورنمنت، گفت: به نظر می رسد که ایمیلی در این زمینه رسیده باشد، اما من هنوز آن را دریافت نکرده ام. فردا می توانم این خبر را تایید کنم.

وی افزود: در حقیقت اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، ایمیل آن برای روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال می شود و این کمیته به ما ابلاغ می کند. امیدوارم این اتفاق رخ داده باشد، اما فردا باید دید چنین نامه ای از سوی AFC ارسال شده است یا خیر. روال این است که اگر سهمیه ایران 1+3 شده باشد، تیم سوم لیگ برتر ایران که استقلال است راهی مرحله گروهی می شود، اما به دلیل تعطیلی امروز از ابلاغ این موضوع بی اطلاع هستم و فردا دقیق تر می توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9750

به "خبر قطعی حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر قطعی حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید