خبرنگاران کرونا بابا سیبیلو را تعطیل کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- تهیه کننده فیلم سینمایی بابا سیبیلو از تعطیلی مراحل فیلمبرداری و فراوری این اثر به دلیل شرایط پیچیده کرونا و ابتلای ناگهانی یکی از بازیگران این اثر به کرونا اطلاع داد و گفت: با آرام شدن شرایط بار دیگر مراحل ساخت این اثر سینمایی را از سر خواهیم گرفت.

خبرنگاران کرونا بابا سیبیلو را تعطیل کرد

احمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی باباسیبیلو که به کارگردانی ادوین خاچیکیان فراوری می گردد، ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه به دلیل شرایط پیچیده کرونا ناگزیر به تعطیلی پروژه شدیم. ما تمام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردیم. هر چند هر روز پزشک و کادر درمانی از گروه تست می گرفت اما با ابتلای ناگهانی یکی از بازیگران اصلی به کرونا برای حفظ سلامتی بقیه اعضای تیم ناگزیر به تعطیلی شدیم.

احمدی در ادامه درخصوص فرایند پروژه گفت: مهم ترین دغدعه ما در حال حاضر سلامت افراد گروه است. تمام کوشش خود و گروه را برای درمان و مراقب بیماران به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در اولین فرصت فیلمبرداری را به انتها رسانده و فیلم را آماده نمایش کنیم.

احمدی در انتها گفت: بابا سیبیلو یک فیلم مستقل است و ما هیچ حمایتی نداشته ایم. امیدوارم بتوانیم از پس این خسارت ها برآییم.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیر حسین صدیق، رز رضوی، پارسیا شکوری، محمد طاها بهروزپور، یوسف صیادی، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی و هانیه غلامی تعدادی از بازیگران فیلم سینمایی بابا سیبیلو هستند.

احمد احمدی در کارنامه خود فیلم های همچون ردکارپت، لازانیا و پیشی میشی را تهیه نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6298

به "خبرنگاران کرونا بابا سیبیلو را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا بابا سیبیلو را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید