خبرنگاران چالش 4 هزار قدم تا چله در پایتخت کلید خورد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران - معاون زنان سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: چالش چهار هزار قدم تا چله برای مدیران زنان مناطق 22 گانه، مربیان و شهروندان پایتخت، با گام برداری و ثبت آن در اپ های قدم شمار شروع شد.

خبرنگاران چالش 4 هزار قدم تا چله در پایتخت کلید خورد

افسانه بیابانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا این چالش توسط مدیران مناطق 22 گانه به صورت روزانه چهار هزار قدم خواهد بود و پس از 10 روز به چهل هزار قدم تا سرانجام آذر ماه خواهد رسید.

به گفته وی پس از آن مربیان ایستگاه های ورزشی که حدود 500 نفر هستند به این کار دعوت می شوند.

بیابانی توضیح داد: در این چالش هر فرد می تواند با سرعت دلخواه و در زمان و مکان انتخابی خود اقدام به دویدن یا پیاده روی کند.

وی با بیان این که با استفاده از هر نوع اپلیکیشن گام شمار فعالیت های حرکتی ثبت شده و در سرانجام روز از صفحه مذکور عکس گرفته شده و در گروه واتساپ معاونت زنان سازمان ورزش شهرداری تهران به اشتراک در می آید، اعلام نمود:هر فرد نیز داور خودش بوده و ملاک انجام فعالیت صداقت افراد است.

به گفته بیابانی، چالش 10 روزه نخست مدیران مناطق(تا سرانجام آذرماه)، چالش 30 روزه مربیان (دی ماه)، چالش 30 روزه ورزشکاران(بهمن ماه) و چالش 30 روزه خانوادگی نیز اسفندماه ادامه خواهد یافت.

معاونت زنان سازمان ورزش شهرداری تهران هدف از این چالش را ترغیب شهروندان به ورزش قلمداد کرد و گفت: با توجه به قرنطینه های طولانی و تعطیلی مجموعه های ورزشی و نیز دوری از کم تحرکی و چاقی، انجام می گردد.

وی افزود این چالش نیز می تواند با توجه به زنجیره ای بودن آن قابلیت تبدیل شدن به یک برنامه عمومی استقلال فراگیر شهروندان منجر گردد.

بیابانی در پاسخ به این سوال که مناطق خاصی را در این چالش در نظر گرفته اید یا خیر؟ توضیح داد: این برنامه می تواند در هر نقطه تهران انجام گردد ولی ملاک ما تعداد گام هایی است که ورزشکاران و خانواده ها طی می نمایند و در اپی ثبت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8927

به "خبرنگاران چالش 4 هزار قدم تا چله در پایتخت کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چالش 4 هزار قدم تا چله در پایتخت کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید