خبرنگاران پیش بینی بارش سراسری باران در انتها هفته به جز نوار شرقی کشور

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، در روز جمعه برای تمام کشور به جز نوار شرقی بارندگی پیش بینی می شود.

خبرنگاران پیش بینی بارش سراسری باران در انتها هفته به جز نوار شرقی کشور

کبری رفیعی درباره شرایط جوی حال حاضر کشور (4 آذر ماه) به خبرنگار اقتصادی خبرنگاران گفت: امروز در سواحل شاقتصادی و نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم. در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه اراک، کرج، تهران و اصفهان غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

به گفته رفیعی از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود که موجب بارندگی پراکنده در روز چهارشنبه خواهد شد. روز پنج شنبه به شدت بارش ها افزوده شده و کل نوار غربی و دامنه جنوبی البرز و غرب گیلان و مازندران را در بر می گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز پنج شنبه در خوزستان و شمال بوشهر بارش ها به شکل پراکنده و در نهایت روز جمعه به جز نوار شرقی کل کشور بارانی خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان تهران، نیمه ابری در برخی ساعات مه رقیق با افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود و حداقل دما در تهران به 5 درجه بالای صفر و فردا 4 درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8599

به "خبرنگاران پیش بینی بارش سراسری باران در انتها هفته به جز نوار شرقی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی بارش سراسری باران در انتها هفته به جز نوار شرقی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید