خبرنگاران واحدهای صنفی استان اردبیل در خرید شکر کشت و صنعت مغان اولویت دارند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اردبیل - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: واحدهای صنفی و صنعتی این استان در خرید محصول شکر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در اولویت اردبیل قرار گرفتند.

خبرنگاران واحدهای صنفی استان اردبیل در خرید شکر کشت و صنعت مغان اولویت دارند

به گزارش خبرنگاران، ارژنگ عزیزی روز سه شنبه در هفتمین جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور اظهارداشت: برابر مصوبه کمیته بازرسی واحدهای صنفی و صنعتی واجد شرایط استان با معرفی سازمان صمت در اولویت خرید شکر خواهند بود.

وی افزود : به منظور پیشگیری از هرگونه تخلفات احتاقتصادی فروشنده و خریداران شکر موظف به ثبت عملیات خود در سامانه جامع تجارت و انبار هستند.

عزیزی ادامه داد: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک بنگاه اقتصادی است و برای استمرار فعالیت ها، تامین بموقع هزینه های جاری و پرداخت حقوق کارکنان خود نیاز به فروش محصولات موجود دارد.

او با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی موردنیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد، گفت: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شدند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالاها در بازه زمانی 8 صبح تا 17 عصر انجام می شود.

هفتمین جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور در محل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعد از بررسی و بازدید از مزارع کشت و برداشت محصولات زراعی و واحدهای صنعتی و دامپروری با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران بخش های مختلف این شرکت برگزار شد.

بر اساس آمارهای موجود سالانه بیش از 50 هزار تن محصول شکر در کارخانه قند شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان واقع در شمال استان اردبیل تولید می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8742

به "خبرنگاران واحدهای صنفی استان اردبیل در خرید شکر کشت و صنعت مغان اولویت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای صنفی استان اردبیل در خرید شکر کشت و صنعت مغان اولویت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید