خبرنگاران نصیرزاده: ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون بدنسازی باشم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به سمتش در فدراسیون کشتی گفت: ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون باشم تا پاسخ اعتماد اعضای مجمع این فدراسیون را به خوبی بدهم.

خبرنگاران نصیرزاده: ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون بدنسازی باشم

عبدالمهدی نصیرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره ادامه فعالیت خود با این فدراسیون گفت: بعد از آنکه کار خود را به صورت رسمی شروع کردم تصمیم خواهم گرفت بمانم یا نه. البته تصمیم علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز برای من خیلی مهم است. خودم ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون بدن سازی باشم تا پاسخ اعتماد مجمع این فدراسیون را بدهم.

وی همچنین با تشکر از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه نمود: این یک آزمون عظیم برای من است و باید قدردان رأی تمامی اعضای مجمع باشم و بتوانم در این دوره چهار ساله گام مهمی در جهت تحقق برنامه های خود بردارم. فدراسیون بدنسازی یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی ایران است که جامعه آماری بالایی را در خود جای داده و به نوعی دیگر رشته های ورزشی نیز با آن درگیر هستند.

منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: این رشته در بُعد قهرمانی مسئله ای ندارد و به بالاترین افتخارات ممکن رسیده است، اما صندلی واقعی آن در بُعد اقتصادی باید تعیین گردد زیرا ظرفیت های زیادی دارد و قدرت جذب حامی اقتصادی آن کمتر از دیگر رشته ها نیست. با وجود این هنوز رشته بدنسازی و پرورش اندام نتوانسته آن گونه که باید از وجود حامیان اقتصادی بهره ببرد. به دنبال آن هستیم که با راه اندازی لیگ در این رشته قدرت جذب حامیان اقتصادی را بالا ببریم و بتوانیم مجوز پخش مسابقات در رسانه ملی بگیریم.

نصیرزاده که مدتی نیز در سمت کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی مشغول به فعالیت بوده در واکنش به بعضی صحبت ها راجع به مدرک فروشی گفت: نمی توانم مدرک فروشی را در این رشته تکذیب کنم اما اینکه چگونه انجام می گردد مهم است. در فدراسیون چیزی به نام مدرک فروشی نداریم و این فدراسیون کلاس های آموزشی خود را با نظارت هیات استانی و شهرستانی برگزار می نماید؛ اما در بعضی مواقع مشاهده می گردد که بعضی از افراد سودجو با لگوی فدراسیون اقدام به برگزاری کلاس می نمایند که موجب شده تا خبرهایی در زمینه فروش مدرک منتشر گردد. بدون شک در آینده نظارت بیشتری بر روی برگزاری کلاس ها خواهم داشت.

ورزش پاک از دیگر موضوعات مورد بحث رییس فدراسیون بدن سازی بود او در این زمینه گفت: بله مشکل استفاده از مکمل ها و تجویز خودسر آن از سوی بعضی افراد سودجو باعث شده تا در بعضی باشگاه ها اعتراض به این کار انجام گردد. برای مقابله با این مشکل باید وزارت ورزش و بهداشت نیز یاری کار فدراسیون باشد. تمام کوشش خود را به کارخواهیم گرفت تا تجویز خودسرانه بعضی از مکمل ها کمتر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9427

به "خبرنگاران نصیرزاده: ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون بدنسازی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نصیرزاده: ترجیح می دهم تمام وقت در خدمت فدراسیون بدنسازی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید