خبرنگاران فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آموزش امدادی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گناوه - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش امداد و نجات به مردم استفاده شود تا در مواقع بحرانی به آنان کمک کند.

خبرنگاران فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آموزش امدادی است

احمد دشتی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان اضافه نمود: برنامه ریزی برای آموزش های امداد ونجات کمک شایانی در کاهش خسارت جانی و مالی در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه است.

وی بر جذب و آموزش بیشتر دانش آموزان، دانشجویان ،کارکنان دولت ، جوانان و جامعه هدف در جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر جوان، فعال و کوشا و در همه عرصه های بحران و سلامت مردم پیشتازی می کنند.

وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر شهرستان به وظایف و مسئولیت های محوله در حوزه های امداد و نجات، کمک رسانی به محرومان، سلامت، آموزش و خدمات و اقدام های قابل ملاحظه ای ارایه کرده است.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: گستره عملیات و خدمات جمعیت جهانی و فراگیر است و با همه وجود برای خدمت به همنوعان خود تلاش و مجاهدت می کند.

وی با تقدیر از مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: حضور داوطلبان جوانان هلال احمر در ورودی و خروجی های شهر و انجام تب سنجی به صورت شبانه روزی کمک شایانی در مقابله با انتقال این بیماری در منطقه ایفا کرده است.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4462

به "خبرنگاران فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آموزش امدادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آموزش امدادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید