خبرنگاران جهانگیری: برای سلامت پدر و مادر باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران - خبرنگاران - معاون اول رییس جمهوری با تبریک شب یلدا به هموطنان، نوشت: برای سلامت بزرگان، پدران و مادران خودمان باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم.

خبرنگاران جهانگیری: برای سلامت پدر و مادر باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، اسحاق دنیاگیری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ویروس کرونا نمی گذارد که سال جاری سنت دیرین و پر معنای یلدا را در دورهمی ها گرامی بداریم.

دنیاگیری اضافه نمود: برای سلامت بزرگان و پدران و مادران خودمان باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم. یلدا آیین رویش ایرانی بر همه زنان و مردان و جوانان و پیران در همه جای ایران و در سراسر دنیا مبارک.

دنیاگیری روز شنبه نیز در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز پرستار تاکید نمود که ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز نموده است.

دنیاگیری اضافه نمود: میلاد خجسته سرمشق انسانیت و الگوی زن مسلمان؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر همه به ویژه پرستاران عزیز و فداکار مبارک.

وی ادامه داد: هر کس امروز به آرمان ها و ارزش های والای انسانی و اجتماعی می اندیشد، معنای آنها را در زندگی زنان و مردان پرستاری می بیند که برای نجات بیماران، کاستن از رنج آنان و بازگرداندن امید به زندگی دیگران، از سلامت و منفعت خود می گذرند.

معاون اول رییس جمهوری گفت: ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز نموده است.

دنیاگیری اضافه نمود: به احترام همه پرستاران، همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه ای تردید و تعلل نکنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9068

به "خبرنگاران جهانگیری: برای سلامت پدر و مادر باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهانگیری: برای سلامت پدر و مادر باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید