خبرنگاران تمامی کانون های گردشگری چهارمحال و بختیاری تعطیل است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی کانون های گردشگری این استان در تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

خبرنگاران تمامی کانون های گردشگری چهارمحال و بختیاری تعطیل است

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

مهرداد جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران تاکید نمود: این اقدام با توجه به هشدارهای صادر شده در مورد شرایط قرمز بعضی استان های همجوار در مورد شیوع ویروس کرونا و به علت جلوگیری از شیوع این ویروس و کوشش برای قطع زنجیره انتقال آن، انجام می گردد.

وی اضافه نمود: از مردم نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری درخواست می گردد تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا در خانه های خود بمانند و از سفر به این استان خودداری نمایند.

جوادی توضیح داد: براساس نظر پزشکان و فعالان کادر بهداشت و درمان، حضور در مکان های تفریحی و گردشگری احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری 800 جاذبه میراث فرهنگی و طبیعی دارد که از این تعداد 105 جاذبه گردشگری و 15 کانون گردشگری است.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4674

به "خبرنگاران تمامی کانون های گردشگری چهارمحال و بختیاری تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمامی کانون های گردشگری چهارمحال و بختیاری تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید