جیمز جفری: برنامه ای برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نداریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت که کشورش هیچ برنامه ای برای عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه در آینده نزدیک را ندارد.

جیمز جفری: برنامه ای برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نداریم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اینترفاکس، جیمز جفری نماینده ویژه امریکا در امور سوریه پنجشنبه شب در یک نشست خبری گفت که واشنگتن برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه در آینده نزدیک، هیچ برنامه ای ندارد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اکتبر گذشته پس از شروع عملیات ترکیه در شمال شرق سوریه دستور داد تا حدود دو هزار نظامی آمریکایی از منطقه خارج شوند.

چند روز پس از اظهارات ترامپ درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، مسئولان پنتاگون گفته بودند که تعداد کمکی از نیروهای آمریکایی در مناطق نفت خیز دیرالزور واقع در شرق سوریه حضور خواهند داشت.

جیمز جفری در ادامه نشست خبری به حملات ارتش سوریه در ادلب اشاره نمود و مدعی شد که دمشق سعی در تحقق پیروزی نظامی را دارد و تمایلی به دستیابی به راه حل های سیاسی ندارد.

وی بدون اشاره به حملات تروریست ها به مواضع ارتش سوریه در ادلب گفت که ما همه از عملیات و حملات شدید ارتش سوریه در ادلب، نگران هستیم.

پس از حملات گسترده گروه تروریستی جبهه النصره در دسامبر گذشته به مواضع ارتش سوریه در ادلب، نیروهای سوری عملیاتی را برای دفع این حملات انجام دادند که این عملیات به موجب توافق آتش بس بین روسیه و ترکیه از روز نهم ژانویه متوقف شده است.

حالا نیروهای ارتش سوریه در واکنش به نقض مکرر توافق آتش بس در ادلباز سوی تروریست ها، چند روزی است که عملیات خود را در جنوب شرقی این استان از سر گرفته است. منابع میدانی تأکید کردند که از سرگیری عملیات ارتش سوریه در منطقه کاهش تنش ادلب در واکنش به اقدام تروریست ها در نقض مکرر آتش بس صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2606

به "جیمز جفری: برنامه ای برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز جفری: برنامه ای برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید