جنگ ستارگان برای اولین بار در چین روی پرده رفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: چین که به دلیل انقلاب فرهنگی در دهه هفتاد، جنگ ستارگان را اکران نکرده بود، به تازگی برای اولین بار این کار را انجام داد.

جنگ ستارگان برای اولین بار در چین روی پرده رفت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم شانگهای چینی ها بالاخره توانستند سه قسمت اول مجموعه جنگ ستارگان را روی پرده نقره ای ببینند. سه فیلم جنگ ستارگان: یک امید جدید، جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه می زند و بازگشت به جدای برای اولین بار از زمان اکرانشان در سال 2015 روی پرده سینماهای چین رفتند. البته در تمام این سال ها نسخه های قاچاق و بعدا نمایش خانگی، باعث شدند تا چینی ها این فیلم ها را ببینند.

اقبال مردم از این اکران ها که بیشتر جنبه تبلیغاتی برای قسمت هفتم مجموعه جنگ ستارگان دارد باعث شد مسئولان دیزنی و لوکاس فیلم به اکران ارتش به پا می خیزد در چین امیدوار باشند.

لازم به ذکر است فیلم جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد هفتمین قسمت از مجموعه جنگ ستارگان است که برای اولین بار با همکاری دو کمپانی لوکاس فیلم و دیزنی ساخته می گردد. این فیلم به کارگردانی جی جی آبرامز خالق سریال مشهور لاست برای اکران آماده می گردد.اسکار آیزاک، اندی سرکیس، مکس ون سیدو، هریسون فورد، کری قیشر و... از مهم ترین ابزیگران ارتش به پا می خیزد هستند. این فیلم در روز 18 دسامبر در آستانه فصل جوایز و تعطیلات کریسمس در سینماهای آمریکا و دنیا از جمله چین اکران می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1412

به "جنگ ستارگان برای اولین بار در چین روی پرده رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ستارگان برای اولین بار در چین روی پرده رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید