تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا ، مهاجم اهل عربستان بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک تبعه عربستان سعودی که برای آموزش نظامی در یک پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا حضور داشت، روز آدینه 15 آذر با شلیک گلوله چهار نفر را کشت.

تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا ، مهاجم اهل عربستان بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز این دانشجوی هوانوردی از نیروی هوایی عربستان سعودی که برای آموزش به پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا پنساکولای فلوریدا آمده بود، صبح آدینه 15 آذر با شلیک گلوله سه نفر را کشت و چندین نفر را زخمی کرد و در نهایت با تیراندازی پلیس کشته شد.

نظامیان از سراسر جهان برای آموزش به این پایگاه می آیند که محل کار 16000 پرسنل نظامی و 7400 کارمند غیر نظامی است. سحنگوی سفارت عربستان سعودی در واشنگتن خاطرنشان کرد از گزارش ها در این مورد مطلع است، اما اظهار نظری درباره حادثه نکرد. مقام های آمریکایی می گویند در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا این حادثه تروریستی است یا نه.

این دومین تیراندازی مرگباری است که در طول این هفته در یک پایگاه نظامی آمریکا رخ می دهد. چهارشنبه هفته پیش یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در حوصچه خشک در پایگاه مشترک پرل هاربر- هیکام در ایالت هاوایی دو کارگر کشتی را کشت و یک نفر دیگر را زخمی کرد و در نهایت خودش را کشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1332

به "تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا ، مهاجم اهل عربستان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا ، مهاجم اهل عربستان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید