کوشش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از ویروس کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت آمازون در حال کوشش است تا بتواند کارمندان خود را از ابتلا به ویروس کرونا در امان نگه دارد.

کوشش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار ، شرکت آمازون به کارمندان در دو بازار عظیم نیویورک و نیوجرسی گفته است تا حداقل تا انتها ماه به دلیل ترس های جدید از ویروس کرونا، در خانه بمانند.

سخنگوی این شرکت به وسیله ایمیل به یکی از خبرگزاری ها گفت: ما همچنان با متخصصان پزشکی عمومی و خصوصی همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از اقدامات احتیاطی صحیح استفاده می کنیم. این اقدامات شامل توصیه خانه نشینی کارمندانی است که قادر به کار در خانه (در مناطق: سیاتل / بلویو، نیویورک، نیوجرسی و منطقه لومباردی / استان آستی ایتالیا) هستند و تا انتها ماه مارس انجام باید آن را انجام بدهند.

آمازون در خصوص اینکه چه تعداد کارمندان شامل این مسئله می شوند یا اینکه کدام بخش از مشاغل گسترده آن قادر به کار از راه دور هستند، اطلاعاتی منتشر ننموده است.

شیوع این بیماری، که به ویروس کرونا یا COVID-19 معروف است، در آمریکا برای اولین بار در ایالت واشنگتن، واقع در مقر دفتر آمازون، که دارای 136 مورد مثبت و 18 فوت مربوط به این بیماری است، اتفاق افتاده است. در نیویورک تعداد موارد تایید شده در روز دوشنبه به 142 مورد افزایش یافت، از جمله 19 مورد در شهر نیویورک که تعداد کمی نیستند. رئیس دولت نیوجرسی، فیل مورفی در توئیتی گفت که تعداد موارد احتمالاً مثبت در ایالت وی اکنون 11 نفر است. تا به امروز بیش از 600 مورد ارتباط با این بیماری در سراسر آمریکا تائید شده اند.

هفته گذشته، یک کارمند در دفتر مرکزی سیاتل آمازون برای این ویروس آزمایش داد و نتیجه آن مثبت بود. این مسئله منجر به اولین موج بسته شدن دفاتر این شرکت شد. مانند سایر شرکت ها، آمازون نیز به کارمندان خود توصیه نموده است که سفر های داخلی و خارجی را محدود نموده و با احتیاط بیشتری بعضی مصاحبه های حضوری را به صورت مجازی انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3230

به "کوشش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید