تغییر زمان انتها مهلت جابجایی تابستانی در لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اتحادیه فوتبال انگلیس با همکاری باشگاه های لیگ برتر این کشور، تصمیمش را عملی کرد.

تغییر زمان انتها مهلت جابجایی تابستانی در لیگ برتر انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تحصیلی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس از تابستان سال جاری بار دیگر جابجایی لیگ برتر این کشور روز اول سپتامبر به اتمام خواهد رسید.

2 سال پیش بود با رای اکثریت باشگاه های انگلیسی قرار بر این شد تا جابجایی تابستانی 3 هفته زودتر از سایر لیگ ها به اتمام برسد؛ طرحی که نتیجه نداد و 6 تیم بزرگ لیگ برتر اعلام کردند انتها زودهنگام جابجایی، آنها را در موضعی ضعیف تر نسبت به غول های کشورهای دیگر قرار می دهد.در نهایت فشارها موثر واقع شد و اتحادیه فوتبال انگلیس طی جلسه ای در لندن، تصمیم گرفت تا زمان انتها جابجایی تابستانی ساعت 17 روز یک سپتامبر باشد. برای ثبیت این رای، احتیاج به حداقل 11 رای بود که به حد نصاب رسید و حالا 6 تیم بزرگ لیگ (لیورپول،منچسترسیتی، چلسی،منچستر یونایتد، آرسنال و تاتنهام) می توانند مسرور باشند که مثل دیگر لیگ های اروپایی قادر خواهند بود تا یک سپتامبر اقدام به خرید بازیکن نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2732

به "تغییر زمان انتها مهلت جابجایی تابستانی در لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان انتها مهلت جابجایی تابستانی در لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید