تعطیلی تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا 15 فروردین 99

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت:تمامی مراکز گردشگری ناژوان به دلیل بیماری کرونا تا 15 فروردین ماه سال 1399 تعطیل است.

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا 15 فروردین 99

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش از ،سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان اظهار کرد: تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، تله سیژ است.

او اعلام نمود: در آستانه فرارسیدن سال جدید گل کاری فضای ناژوان حدفاصل میدان الفت تا جهت منتهی به مراکز گردشگری صورت گرفته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر از بازگشایی پل میرزا کوچک خان دو ماه زودتر از موعد مقرر، گفت: پروژه تعمیر و تقویت سازه پل معلق ناژوان با صرف هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده است.

او توضیح داد: بازسازی سازه پل معلق ناژوان بنا بر درخواست شهروندان انجام شد و دو ماه زودتر از زمان اعلام شده برای انتها پروژه به اتمام رسید.

هاشمیان با بیان اینکه پل عابرپیاده معلق ناژوان یکی از چهار پل موجود بر رودخانه و در محدوده ناژوان است و طول آن به 60 متر و عرض آن سه متر است، اظهار کرد: اجرای این پروژه از دی ماه سال جاری شروع شد و قرار بود تا اردیبهشت ماه به انتها برسد، اما با پیشرفت 95 درصدی بازگشایی شد.

منبع:ایمنا

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3361

به "تعطیلی تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا 15 فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا 15 فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید