تا آخر اردیبهشت همه بانک ها کارت اعتباری سهام عدالت صادر می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با توجه به اینکه در راستای صدور کارت اعتباری سهام عدالت تا به امروز تنها دو بانک ملی و تجارت اعلام آمادگی نموده اند و در حال صدور این کارت به متقاضیان هستند، معاون وزیر اقتصاد از ورود سایر بانک ها به ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا انتها اردبیشهت امسال اطلاع داد.

تا آخر اردیبهشت همه بانک ها کارت اعتباری سهام عدالت صادر می نمایند

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت از 25 بهمن 99 برای مشمولان این سهام فراهم شده است که تا به امروز تنها دو بانک ملی و تجارت برای صدور این کارت اعلام آمادگی نموده اند و متقاضیان می توانند به صورت غیرحضوری کارت خود را دریافت نمایند.

طبق آخرین اعلام مدیر عامل بانک ملی تا اوایل اسفند سال گذشته معادل 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک صادر شده است.

عباس معمارنژاد،معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط بانک های ارائه دهنده کارت اعتباری سهام عدالت گفت: در این راستا مصوبه ای از سوی دولت آماده شده است که به جز بانک های ملی و تجارت باید بانک های دیگر هم برای صدور کارت اعتباری سهام عدالت مشارکت نمایند.

به گفته او، تا اردبیشهت امسال، سایر بانک ها نیز به صدور کارت اعتباری سهام عدالت ورود خواهند کرد.

معاون وزیر امور مالی و دارایی درباره پرداخت سود سهامداران وابسته بانک های نظامی ادغام شده در بانک سپه نیز اظهار کرد: ارزش گذاری اجرا شده است اما اکنون در حال آنالیز و راستی آزمایی ارزش گذاری هستیم که سازمان حسابرسی در حال اجرا این کار است و هنوز نهایی نشده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11245

به "تا آخر اردیبهشت همه بانک ها کارت اعتباری سهام عدالت صادر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا آخر اردیبهشت همه بانک ها کارت اعتباری سهام عدالت صادر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید