با سوت زدن آهنگ محبوب خود را پیدا کنید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ویژگی جدید موتور جستجوی گوگل موسوم به hum to search به شما یاری می نماید آهنگ هایی را بیابید که نامشان را نمی دانید. این ویژگی را شاید بتوان تحقق آرزوی بسیاری از افراد دانست که وقتی یک موسییقی را گوشی می دهند و دوست دارند نمی توانند آن را پیدا نمایند.

با سوت زدن آهنگ محبوب خود را پیدا کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جدیدترین مورد اضافه شده در جستجوی گوگل برای تلفن همراه این است که می تواند صدای زمزمه، سوت و آواز شما را برای شناسایی آهنگ ها درک کند.

وقتی شما از گوگل می پرسید این آهنگ چیست hum؟ این بخش برای جستجو فعال می گردد و سپس منتخب هایی را از بهترین جستجو های خود منتشر می نماید. بعد از اتمام کار، گوگل آهنگ های برتر را براساس نمره درصد مطابقت ارائه می دهد که نزدیکترین موسیقی ها به سلیقه شما هستند.

گوگل می گوید الگوریتم های یادگیری ماشینی ورودی صوتی را به دنباله ای مبتنی بر عدد تبدیل می نماید و سپس آن را با دیگر ملودی های آهنگ مطابقت می دهد و سعی می نماید نزدیکترین مورد را پیدا کند. این مدل با چندین منبع با آواز، زمزمه و سوت زدن علاوه بر ضبط واقعی استودیو، توسط افراد واقعی طراحی شده است.

الگوریتم های گوگل همچنین می توانند ساز های موسیقی را از بین ببرند، میزان صدا و صدای خواننده را به ترتیب حذف می نمایند، بنابراین فقط به توالی عددی واقعی در فرایند تطبیق آهنگ متکی است.Hum برای جستجو اکنون در هر دو برنامه جستجوی گوگل اندروید و iOS فعال است و از بیش از 20 زبان پشتیبانی می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7649

به "با سوت زدن آهنگ محبوب خود را پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سوت زدن آهنگ محبوب خود را پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید