با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/همدان رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار همدان وجود ندارد، گفت: با افزایش ورود نوبرانه ها به بازار قطعاً قیمت میوه کاهش می یابد.

با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد

رضا البرزی در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: در حال حاضر ملون، چغاله بادام و توت فرنگی وارد بازار شده و از هفته آینده خربزه، زردآلو و گوجه سبز نیز به بازار می آید.

وی توضیح داد: با آمدن میوه های نوبرانه در بازار و با تغییر ذائقه مردم، دیگر میوه های پاییزی همچون سیب و پرتقال خریداری نمی گردد.

وی از کاهش قیمت پیاز، خیار و گوجه فرنگی اطلاع داد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به شب عید کاهش پیدا نموده است و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار 1500، خیار از 2000 تا 4000 تومان و پیاز از 2000 تا 3000 تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین 2000 تا 3000 تومان است، ادامه داد: قیمت ملون که در هفته گذشته به 10 هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر با کاهش قیمت رو برو شده و به 4000 تا 6000 تومان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قیمت کاهو همچنان تغییری ننموده است، توضیح داد: در حال حاضر 2000 تا 4000 تن گوجه فرنگی و حدود 3000 تن خیار و پیاز وارد استان می گردد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در سرانجام به مردم توصیه کرد که از خرید و فروش قارچ های خودرو خودداری نموده و از محصولات شناسنامه دار بسته بندی شده و دارای مجوز و مکان بهداشتی خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4135

به "با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید