باید حق کارگران گرفته گردد، بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ فساد مالی در کشور بدون حمایت مسئولین رخ نمی دهد، گفت: در چندین سال گذشته کوشش ما بر این بوده است مبارزه با مفاسد مالی را از لایه های بزرگ تر شروع کنیم و افراد اصلی را پیدا کنیم و این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد.

باید حق کارگران گرفته گردد، بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا زاکانی ظهر امروز در همایش انتخاباتی جامعه کارگری استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد رضائیه برگزار گردید، با اشاره به اینکه ما به عنوان افراد ناظر به شرایط کشور باید تغییرات اساسی و جدی را دنبال کنیم، اظهار کرد: کارکرد نخست ما برطرف مشکل فرهنگی کشور است.

وی اضافه نمود: فرهنگ اشرافی گری و عدم ترجیح مستضعفین بر کاخ نشینان که به یک مشکل بزرگ در کشور تبدیل شده است باید برطرف شده و تغییر پیدا کند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما وظیفه داریم قانون را ملاک قرار دهیم، بیان کرد: در قانون اساسی اصول بسیاری اعم از اینکه هر ایرانی یک شغل آبرومند داشته باشد تعریف شده است و تنها باید در راستای عملیاتی شدن آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل ما بی قانونی است، بیان کرد: ما بدنبال احیای حق توسط اجرای قانون اساسی هستیم.

زاکانی با بیان اینکه امروزه توسعه عدالت در جامعه کافی نیست، اظهار داشت: اگر ما نتوانیم با فقر و فساد در جامعه نجنگیم نمی توانیم عدالت را محقق نموده و حق کارگران را در جامعه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ فساد مالی در کشور بدون حمایت مسئولین رخ نمی دهد، توضیح داد: در چندین سال گذشته کوشش ما بر این بوده است که مبارزه با مفاسد مالی را از لایه های بزرگ تر شروع کنیم و افراد اصلی را پیدا کنیم و این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قم هزار و 770 هکتار بافت فرسوده دارد، ادامه داد: امروز 350 هکتار آن را بافت تاریخی معرفی نموده اند که این موضوع ظلم به مردم است؛ قم روی گسل زلزله بوده و این حجم از بافت فرسوده یک موضوع خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی میان شغل های سخت و زیان آور نیست، ابراز کرد: ما در پیگیری عدالت و مبارزه با فساد با یکدیگر متعهد می شویم و اعتقاد داریم حق دادنی نیست و باید با همکاری یکدیگر حق را بگیریم.

زاکانی با بیان اینکه گام های موثری را باید در راستای ثبات و امنیت شغلی کارگران برداریم، گفت: استقلال سیاسی کشور به استقلال مالی بستگی دارد؛ تمام کوشش ما بر مبنی برطرف دغدغه های کارگران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2801

به "باید حق کارگران گرفته گردد، بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید حق کارگران گرفته گردد، بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید