ایستگاه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایستگاه سلامت از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت کانون فعالیت های جهادی دانشجویی فردا، 8 مردادماه در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می گردد.

ایستگاه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ایستگاه سلامت از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت کانون فعالیت های جهادی دانشجویی باهدف اطلاع رسانی در زمینه کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی فردا 8 مرداد ماه ساعت 10 صبح الی 15 در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می گردد.

گفتنی است؛ در بخش سلامت این ایستگاه، آموزش های اولیه و خدمات مشاوره جهت مقابله با بیماری کرونا به عموم مردم داده و علاوه بر آن، افراد مشکوک به بیماری کرونا جهت انجام تست به مراکز بهداشتی ارجاع می شوند. هم چنین در بخش فرهنگی این ایستگاه پمفلت های آموزشی مرتبط به بیماری کرونا به مراجعه کنندگان اهدا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6094

به "ایستگاه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید