انبارلویی: اصلاح طلبان و دولت دم انتخابات به هم وصل می شوند ، دولت نمی تواند با دو قطبی سازی مردم را مطالبات اصلی دور کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به دو قطبی سازی به عنوان مهمترین تحرک دولت در آستانه انتخابات مجلس گفت: دولت با چنین راهبردی نمی تواند مردم را از فضای مطالبات اصلی خود دور کند.

انبارلویی: اصلاح طلبان و دولت دم انتخابات به هم وصل می شوند ، دولت نمی تواند با دو قطبی سازی مردم را مطالبات اصلی دور کند

محمدکاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران در خصوص تحرکات اخیر دولت در ارتباط با انتخابات مجلس گفت: رئیس جمهور از یک ماه پیش شروع به فعالیت انتخاباتی کرده و فعالیت ها را در قالب حزب عدالت و توسعه که مربوط به آقای نوبخت است و در دولت اکثریت دارد؛ کلید زده است.

این فعال سیاسی با اشاره به گفتمان دولت در آستانه انتخابات مبنی بر دو قطبی سازی شرح داد: این یک دو قطبی سازی کاذب است ولی دولت گمان می کند با این دو قطبی سازی مردم را از فضای مطالبات اصلی خود دور می کند و مردم وعده های مطرح شده را فراموش می کنند در حالی که اینطور نیست.

وی در این باره افزود: دو قطبی سازی راهبرد دولت در یکی دو ماه اخیر برای انتخابات است برای مثال دو قطبی موافقان و مخالفان رفراندوم بجای اینکه اصلا بگویند رفراندوم پیرامون چه موضوعی؛ ضمن اینکه اگر رفراندومی در کار باشد دولت به مجلس پیشنهاد دهد و در نهایت توسط دو سوم مجلس تصویب شود ولی نیازی به جار و جنجال ندارد.

انبارلویی در این باره ادامه داد: دو قطبی دیگر دولت موافقان و مخالفان تعامل سازنده با دنیا است؛ در حالی که اصلا کسی مخالف تعامل با دنیا نیست ضمن اینکه آن چیزی که دولت می گوید تعامل سازنده نیست؛ تعامل بازنده است چون تعامل کردن با آمریکا باختن است و دولت در این باره فریب خورده است.

وی با اشاره به اعتماد کردن دولت به آمریکایی ها و انعقاد یک قرارداد که دولت ایران به تعهدات خود عمل کرد ولی آمریکا به تعهدات خود پایبند نبود؛ گفت: اسم این تعامل بازنده است نه تعامل سازنده ولی چون دولت نمی تواند به پرسش های مردم پاسخ دهد؛ می گوید یک عده ای مخالف تعامل و مذاکره هستند ولی این یک فریب بیش نیست و این رقم مسائل برای انحراف افکار عمومی در حال مطرح شدن است.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی همچنین در خصوص نسبت اصلاح طلبان و دولت در آستانه انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان و دولت در آستانه انتخابات به یک دیگر وصل می شوند و یک حرف می زنند و در حال حاضر هم اکثر پست های دولتی را در دست دارند.

وی در این باره خاطر نشان کرد: دولت در جریان ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شد و اصلاح طلبان در ساختار قدرت دولت مشارکت دارند در نتیجه باید حسن و قبح ائتلاف با دولت را بپذیرند.

این فعال سیاسی در خاتمه در خصوص فعالیت اصولگرایان در آستانه انتخابات گفت: احزاب اصولگرا به ائتلاف می رسند و ساز و کار دقیقی برای رسیدن به ائتلاف طراحی کردند که امیدوارند تا یکی دو ماه آینده بتوانند به ائتلاف حداکثری برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 503

به "انبارلویی: اصلاح طلبان و دولت دم انتخابات به هم وصل می شوند ، دولت نمی تواند با دو قطبی سازی مردم را مطالبات اصلی دور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: اصلاح طلبان و دولت دم انتخابات به هم وصل می شوند ، دولت نمی تواند با دو قطبی سازی مردم را مطالبات اصلی دور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید