امیری خراسانی: بودجه فدراسیون روستایی و عشایری برای طرح های ملی و استانی جوابگو نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس فدراسیون روستایی و عشایری گفت به غیر از نحوه توزیع، میزان بودجه فدراسیون ما برای طرح های ملی و استانی جوابگو نیست.

امیری خراسانی: بودجه فدراسیون روستایی و عشایری برای طرح های ملی و استانی جوابگو نیست

به گزارش خبرنگاران، محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون روستایی و عشایری درباره نحوه تقسیم بودجه این فدراسیون، گفت: موضوع اصلی نحوه توزیع اعتبارات است، وزارت درصد اعظم اعتبارات را از طریق ادارات استانی توزیع می شود و این کار از طریق فدراسیون انجام نمی شود. این موضوع به مسئله ای تبدیل شده که کار ما را در ارتباطات و نظارت و عمکلرد خودمان سخت کرده است. قولی از وزارت گرفتیم که حداقل درصد مساوی برای فدراسیون هم رقم بخورد که هیئت های استانی از سمت فدراسیون هم بودجه معین دریافت کنند.

وی درباره دلیل عدم این کار تا به امروز چه بوده است، اشاره کرد: توجیه بحث 27 صدم در ماده 94 است، چون در بند الف آمده باید توزیع استانی باشد ولی اگر بودجه در اختیار ما هم قرار بگیرد ما در اختیار استان ها می گذاریم و شفاف گزارش می دهیم. در این شرایط قطعا عملکر بهتر می شود، چون وقتی بودجه به ادارات کل می رود، تنها درصدی از آن به هیئت ها می رسد ولی وقتی از سمت فدراسیون بودجه لحاظ شود، مطمئن باشید این پول فقط در هیئت مربوطه و جامعه هدف خرج می شود.

رئیس فدراسیون روستایی و عشایری درباره اینکه قرار است بودجه این فدراسیون 2 برابر شود، نام کرد: ما برای برنامه های خودمان که همه هیئت ها بتوانند برنامه های خوبی ارائه دهند، ما یک بودجه 30 میلیارد تومانی می خواهیم. الان در سال 99 بودجه مان یک میلیارد و ششصد میلیون بوده است. با رایزنی حتی درصدی هم بیشتر گرفتیم ولی این جوابگو نیست. این مبلغ ها فقط هزینه های جاری است و اگر ما می خواهیم طرح های ملی و استانی انجام دهیم که باعث استعدادیابی و احیای ورزش های بومی شود نیاز به توجه بیشتری داریم. فدراسیون ما حامی مالی دارد و دولت باید بودجه بهتری را برای ما لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12768

به "امیری خراسانی: بودجه فدراسیون روستایی و عشایری برای طرح های ملی و استانی جوابگو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری خراسانی: بودجه فدراسیون روستایی و عشایری برای طرح های ملی و استانی جوابگو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید