اقدام مهم ترامپ برای آینده سیاسی اش، گویا با این تصمیم موافقت شده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته مدیریتی اقدام سیاسی به عنوان یک محرک جمع آوری کمک مالی فدرال است که به او به طور بالقوه اجازه می دهد حتی بعد از خروج از قدرت، سلطه خود را بر حزب جمهوری خواه حفظ کند.

اقدام مهم ترامپ برای آینده سیاسی اش، گویا با این تصمیم موافقت شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی، گزارش داد: انتظار می رود خبر تشکیل این کمیته در روزهای آینده اعلام شود.

چنین کمیته ای می تواند کمک های مالی تا 5000 دلار در سال را از یک اهداکننده را بپذیرد که خیلی کمتر از حد کمک های مالی پیشتر تعیین شده از سوی کارزار ترامپ و کمیته ملی حزب جمهوری خواه است اما در عوض کمیته جدید مجاز است کمک های مالی را در تعداد نامحدود بپذیرد.

به گزارش نیویورک تایمز، کمیته حاکمیتی اقدام سیاسی می تواند مبالغ نامحدودی را صرف هزینه های مستقل به نفع سایر نامزدها و همچنین بودجه سفر، نظرسنجی و مشاوران کند و در عین حال قطعاً وسیله ای خواهد بود که ترامپ می تواند نفوذ خود را در حزب جمهوری خواه که در چهار سال گذشته چهره آن به طور عمده تغییر کرده، حفظ کند.

تیم مورتو سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ گفت تشکیل این کمیته مدتهاست در دست کار بوده است. مورتو گفت: رئیس جمهور همیشه برنامه انجام این کار را فارق از بردن یا باختن (در انتخابات) داشت تا بتواند نامزدها یا مسائلی را که برای او اهمیت دارد مثل مقابله با تقلب در انتخابات مورد حمایت قرار دهد.

به نوشته نیویورک تایمز، این کمیته می تواند رئیس جمهور آمریکا را به چهره ای بانفوذ در رقابت های انتخاباتی بعدی آمریکا تبدیل کند. مت گورمن استراتژیست جمهوری خواه در همین خصوص گفت: رئیس جمهور ترامپ به این زودی جایی نمی رود. او می خواهد خود را به گونه ای وارد مناظره ملی کند که شبیه به هیچ یک از اسلافش نباشد.

بنابر این گزارش، قبل از برگزاری انتخابات، ترامپ به مشاورانش گاهی به شوخی و گاهی با جدیت می گفت که اگر در مقابل جو بایدن در انتخابات 2020 شکست بخورد، در سال 2024 بار دیگر وارد رقابت های انتخاباتی خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8270

به "اقدام مهم ترامپ برای آینده سیاسی اش، گویا با این تصمیم موافقت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مهم ترامپ برای آینده سیاسی اش، گویا با این تصمیم موافقت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید