ارمنستان پیشنهادات ایران را آنالیز می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه ارمنستان اظهار داشت که زهراب مناتسکانیان وزیر خارجه این کشور در ملاقات با سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران به وی وعده داد که ایروان به دقت رویکرد تهران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می نماید.

ارمنستان پیشنهادات ایران را آنالیز می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

وزارت امور خارجه ارمنستان روز آدینه در بیانیه ای اضافه کرد که ملاقات عراقچی با مناتسکانیان عصر پنجشنبه در پایتخت ارمنستان برگزار گردید.

معاون وزیر خارجه ایران در این ملاقات رویکرد ایران در مساله قره باغ و حل و فصل تنش ها و برقراری آتش بس در این منطقه را گفت.

وزیر خارجه ارمنستان یادآورشد که رویکرد ایران برای حل مناقشه قره باغ به دقت ازسوی ایروان آنالیز خواهد شد.

در بیانیه وزارت خارجه ارمنستان آمده است: در ملاقات عراقچی و مناتسکانیان دو طرف از حضور تروریست های بین المللی از خاورمیانه در منطقه ابراز نگرانی کردند.

مناتسکانیان توضیح داد ایروان حساسیت تهران در مساله تهدیدهای جدید برای امنیت منطقه را درک می نماید و به نقش ویژه این کشور در حفظ صلح و امنیت در منطقه اشاره نمود.

وزیر امورخارجه ارمنستان روز گذشته اضافه کرد که ایران در مسائل امنیتی منطقه ای و دنیا، موضع مسئولانه و سازنده دارد.

مناتسکانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری ریانووستی در خصوص پیشنهاد میانجی گری ایران در مساله قره باغ و طرح پیشنهادی تهران برای حل و فصل صلح آمیز این مناقشه گفت: ایران کشور بسیار مهم در منطقه است و برخلاف ترکیه زمانی که مسائل امنیتی منطقه ای و دنیای مطرح می گردد، موضع سازنده و مسئولانه ای اتخاذ می نماید.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7310

به "ارمنستان پیشنهادات ایران را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان پیشنهادات ایران را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید