اختلافات داخلی یا بی اعتمادی مدیریتی به رسول پناه در پرسپولیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل النصر عربستان به فینال رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا رسید تا رضایت طرفداران خود را باوجود اتفاقاتی که در جابجایی تابستانی اتفاق افتاده بود، جلب کند.

اختلافات داخلی یا بی اعتمادی مدیریتی به رسول پناه در پرسپولیس

باوجود عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا اما هنوز محرومیت باشگاه بابت عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سر جای خود است و این روزها طرفداران را با خطر کسر امتیاز و یا سقوط به لیگ دسته اول نگران نموده است.

باشگاه پرسپولیس تنها 30 درصد از طلب یک میلیون و 118 هزار یورویی برانکو را پرداخت نموده است تا با حکم فیفا از حضور در جابجایی فصل پیش رو محروم گردد و چالش منحصر به فردی را تجربه کند؛ چالشی جدی برای مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیأت مدیره باشگاه که در طول هفت ماه گذشته کاری جز وعده تسویه حساب با برانکو نداده است.

رسول پناه تحریم های اقتصادی را علت اصلی این موضوع عنوان نموده است در صورتی که پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد باشگاه پرسپولیس پولی در حساب خود برای تبدیل به ارز مورد احتیاج سرمربی پیشین کروات خود ندارد؛ باشگاهی که اعضای جدید هیأت مدیره خود را نیز شناخته است اما هنوز تکلیف جایگاه مدیرعاملی این تیم معین نیست. البته پرسپولیس با یاری پیشکسوتان خود از صبح امروز در کوشش برای رایزنی با کارگزار و دریافت پولی برای واریز به حساب برانکو است.

از قرار معلوم عملکرد پر ابهام مهدی رسول پناه که مورد انتقاد طرفداران و اعضای کادرفنی و بازیکنان نیز قرار گرفته باب میل سید محمد فیاض، علی رغبتی و غلامعلی محمدعلیپور هم نیست تا پرسپولیس همچنان بدون مدیر با مسائل خود دست و پنجه نرم کند.

اختلافات داخلی در پرسپولیس با تصمیم گیری های رسول پناه و تأخیر وزارت ورزش و هیأت مدیره پرسپولیس در انتخاب وی به عنوان مدیرعامل نشان می دهد تمایلی برای ادامه فعالیت رسول پناه وجود ندارد.

رسول پناه که بارها وعده تسویه با برانکو را برای رهایی از محرومیت داده است حالا با چالش جدایی احتاقتصادی شجاع خلیل زاده و بشار رسن نیز روبرو است؛ دو بازیکنی که پیشنهادات قطری دارند و می توانند این تیم را طبق بندهای مندرج در قراردادشان ترک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7531

به "اختلافات داخلی یا بی اعتمادی مدیریتی به رسول پناه در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافات داخلی یا بی اعتمادی مدیریتی به رسول پناه در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید