اختصاص هزارو 600میلیارد ریال برای اجرای طرح یارانه دستمزد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : معاون توسعه کارآفرینی وزیر کار از اختصاص هزار و 600 میلیارد ریال برای اجرای طرح یارانه دستمزد اطلاع داد.

اختصاص هزارو 600میلیارد ریال برای اجرای طرح یارانه دستمزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طرح پرداخت یارانه دستمزد، سرانه هر بنگاه در ارتباط با جذب نیروی کار شغل اولی به طور متوسط 4.8 نیروی کار بوده است که از این میان استان لرستان بیشترین سرانه (9.7 نفر) و استان کردستان (2.1) پایین ترین سرانه را کسب کردند.

منصوری گفت: مبلغ هزار و 600 میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد اختصاص یافته که فاز اول این طرح با تخصیص 20 درصد مبلغ ابلاغی معادل 320.8 میلیارد ریال در قالب یاری های بلاعوض و فنی و اعتباری دولت برای برقراری یارانه دستمزد تعداد 578 شغل جدید در هشت استان کمتر برخوردار در سال 98 برنامه ریزی شده بود.

وی اضافه کرد: در پی استقبال ذینفعان از طرح، عملاً تعداد زیادی از بنگاه های مالی خصوصی و تعاونی در این استان ها از آن بهره مند شدند و به نظر می رسد انگیزه برای مشارکت در این طرح در سال 1399 نیز تداوم داشته باشد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6309

به "اختصاص هزارو 600میلیارد ریال برای اجرای طرح یارانه دستمزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص هزارو 600میلیارد ریال برای اجرای طرح یارانه دستمزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید