اتهام قطری ها به AFC بعد از حذف السد، چینش داوری ها عجیب است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال السد قطر در آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر النصر عربستان با نتیجه یک به 2 بازنده شد. در این بازی اشتباهات مسعود طفیلیه داور سوریه ای واضح بود و این داور باعث باخت السد و صعود تیم النصر عربستان به مرحله بعد شد.

اتهام قطری ها به AFC بعد از حذف السد، چینش داوری ها عجیب است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روزنامه استاد الدوحه قطر با اشاره به حذف تیم السد به صورت غیر مستقیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را به چینش عجیب داوری ها علیه این نماینده قطر متهم کرد.

این روزنامه نوشت: انتصابات AFC در تیم های داوری در رقابت هایش خصوصاً در بسیاری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عجیب و جنجالی شده است که السد بیش از یک بار هزینه آن را پرداخت نموده است؛ آخرین بار در بازی با النصر که مانع از صعود السد شد. مسعود طفیلیه داور سوریه ای که بازی اخیر السد با النصر را قضاوت کرد، در لیگ قهرمانان آسیا سه مسابقه را سوت زده بود که دو بازی برای السد بود.

در ادامه مطلب روزنامه استاد الدوحه آمده است: در حالی که غلام عباس یاری داور دوم (بازی با النصر) در پنج بازی حضور داشت و سه مسابقه را برای السد یاری داور بود از جمله دو بازی متوالی با فولاد و النصر. اما در خصوص علی محمود شعبان که نقدها زیادی از وی در بازی با فولاد صورت گرفت، او هم به عنوان داور چهارم بازی با النصر انتخاب شده بود. این اصرار برای تکرار اسامی خاص چه دلیلی دارد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11728

به "اتهام قطری ها به AFC بعد از حذف السد، چینش داوری ها عجیب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام قطری ها به AFC بعد از حذف السد، چینش داوری ها عجیب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید