ابتلای سخنگوهای نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا به کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رسانه های اروپایی از مثبت شدن تست کرونای سخنگوهای نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا و به قرنطینه رفتن این دو مقام اروپایی خبر داده اند.

ابتلای سخنگوهای نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا به کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان، بعضی مقامات بلند پایه ایتالیا هم تست کرونایشان مثبت اعلام شده است.

سخنگوی سرجو ماتارلا، رئیس جمهور ایتالیا و جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا هم تست کرونایشان مثبت اعلام شده است.

جیووانی گراسو، سخنگوی ماتارلا روز یکشنبه در پیغامی توئیتری گفت بعد از اینکه آدینه دچار تب بالا شده روز شنبه تست کرونا داده و روز یکشنبه نتیجه مثبت آن را دریافت نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در عین حال گفت که حالش نسبتا خوب است.

سخنگوی ماتارلا اعلام رد که بعد از اولین تست منفی در روز چهارشنبه هیچ ارتباطی با رئیس جمهور نداشته است.

روککو کاسالینو، سخنگوی جوزپه کونته ، نخست وزیر ایتالیا هم دربیانیه ای گفت که نتیجه مثبت تست کرونایش را اواخر روز شنبه دریافت نموده و پیش از آن هم بعضی علائم خفیف بیماری را داشته است.

وی گفت که روز سه شنبه برای آخرین بار در دفتر نخست وزیر ایتالیا بوده و از ماسک استفاده نموده و فاصله ایمنی را رعایت نموده است.

درایتالیا شمار مبتلایان به کرونا به شدت در حال افزایش است و برای اولین بار شمار مبتلایان روزانه در این کشور از مرز 20 هزار نفر عبور نموده است. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی ایتالیا در روز یکشنبه 21273 نفر در ایتالیا در عرض 24 ساعت به کرونا مبتلا شده اند که بالاترین میزان ابتلای روزانه از زمان شیوع کرونا بوده است. در این مدت 128 بیمار کرونایی دیگر هم در این کشور فوت نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بویکو بوریسو، نخست وزیر بلغارستان هم تست کرونایش مثبت اعلام شده است. وی روز شنبه در فیس بوک این خبر را اعلام نموده و گفت که بعد از دو تست منفی کرونا تست سومش مثبت شده است. قرنطینه بوریسو تازه در روز شنبه به دلیل ارتباط با یک معاون وزیر این کشور که آلوده به این ویروس شده بود تمام شده بود.

نخست وزیر بلغارستان در این پیغام نوشت که وی همه نشست ها و دیدارهای عمومی برای روزهای آیند را لغو نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7191

به "ابتلای سخنگوهای نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای سخنگوهای نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید