آلمان: تحریم های آمریکا علیه نورد استریم 2 با قوانین بین المللی منطبق نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر دفاع آلمان تهدیدهای تحریمی آمریکا علیه پروژه گازی نورد استریم 2 را منطبق با قوانین بین المللی ندانسته و آن را رد کرد.

آلمان: تحریم های آمریکا علیه نورد استریم 2 با قوانین بین المللی منطبق نیست

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرامپ کارن بائر، وزیر دفاع آلمان در تبادل نظر با دویچه وله، درباره مخالفت آمریکا با پروژه انتقال گاز نورد استریم 2 و اینکه دولت ترامپ بین منافع امنیتی و مالی کم تر از دیگر دولت ها تفاوت قائل می گردد گفت: اول از همه پروژه انتقال گاز نورد استریم 2 پروژه ای است که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ناتو درباره آن بحث می گردد. من این مسئله را در سفر خود به کشورها تجربه کردم. مسئله نگرانی درباره وابستگی آلمان به گاز روسیه مطرح است که ما توانستیم این مسئله را رفع کنیم.

کرامپ کارن بائر درباره تهدیدهای آمریکا برای تحریم علیه این پروژه گازی گفت: ما در دولت فدرال آلمان آشکارا اعتقاد داریم که این تحریم ها با قوانین بین المللی سازگار نیست.

وزیر دفاع آلمان در بخش دیگری از این تبادل نظر درباره تصمیمات آمریکا برای بازگرداندن بخشی از نیروهای خود از آلمان گفت: این مسئله به ائتلاف نظامی ناتو مربوط می گردد. این مسئله معین کننده است که اگر کنگره با این تصمیم ترامپ موافقت کند این نیروها به کجا منتقل خواهند شد؟ اگر در اروپا بمانند بنابراین هنوز تعهد آشکاری از طرف آمریکا به ناتو وجود خواهد داشت. اما اگر این نیروها به جای دیگری منتقل شوند بنابراین این می تواند نشانه ای از تغییر استراتژی ایالات متحده باشد و این مسئله دوباره بحث های دیگری را در ناتو ایجاد می نماید.

وزیر دفاع آلمان در بخش دیگری از این تبادل نظر به مسئله لیبی پرداخته و گفت: آنچه که مشخصا ما می توانیم در این راستا انجام دهیم این است که از قاچاق تسلیحات به این کشور از راه دریا جلوگیری کنیم. مورد دومی که اکنون وزارت امور خارجه مد نظر دارد این است که اسامی صادر کنندگان اساحه به این کشور منتشر شده و برای افزایش فشارها تحریم هایی علیه آن ها صادر گردد.

وی اضافه کرد: مسئله لیبی نشان می دهد که اگر در منطقه ای حضور نداشته باشیم شایستگی عمل ما تا چه حد کاهش می یابد. به این صورت این خطر ایجاد می گردد که یک کشور احتمالا بین ترکیه و روسیه تقسیم گردد. این شرایط مطمئنا برای اروپا بهترین شرایط نیست. ما امروز نتیجه مستقیم تصمیم خود برای عدم دخالت در لیبی را می بینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5362

به "آلمان: تحریم های آمریکا علیه نورد استریم 2 با قوانین بین المللی منطبق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: تحریم های آمریکا علیه نورد استریم 2 با قوانین بین المللی منطبق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید