آرسنال قهرمان سوپرجام انگلیس شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آرسنال می توانست با ضربه سدریک سوارس به گل دوم برسد که ضربه سر او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این ملاقات با تساوی یک بر یک به انتها برسد و به ضربات پنالتی کشیده گردد.

آرسنال قهرمان سوپرجام انگلیس شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

آرسنال توانست با فزونی در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس گردد.

به گزارش ایسنا، در ملاقات سوپرجام فوتبال انگلیس دو تیم آرسنال و لیورپول در استادیوم ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند و این تیم آرسنال بود که توانست به گل نخست برسد. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 13 با شوتی زیبا دروازه آلیسون را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه بازیکنان لیورپول برای جبران گل خورده پیش کشیدند و سادیو مانه یکی دو بار روی دروازه حریف خطرساز شد ولی نتوانستند از خط دفاع پرتعداد آرسنالی ها عبور نمایند و نیمه نخست این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در آغاز نیمه دوم نیز بار دیگر لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت و سادیو مانه یک بار دیگر یک موقعیت خوب را برای تیمش از دست داد و نتوانست در موقعیت تک به تک پیروز ظاهر گردد و همین مسئله باعث شد تا کلوپ تصمیم بگیرد تا مینامینو مهاجم ژاپنی خود را نیز به زمین بازی بفرستد و این بازیکن با هوشیاری توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

در ادامه آرسنال می توانست با ضربه سدریک سوارس به گل دوم برسد که ضربه سر او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این ملاقات با تساوی یک بر یک به انتها برسد و به ضربات پنالتی کشیده گردد.

آرسنال توانست با فزونی در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس گردد.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر دو هفته دیگر آغاز می گردد و بازیکنان از این هفته در اختیار تیم های ملی شان قرار می گیرند. در اروپا قرار است هفته اول رقابت های لیگ ملت ها برگزار گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6759

به "آرسنال قهرمان سوپرجام انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال قهرمان سوپرجام انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید